Öpünce geçer mi cidden yoksa kocaman sarılınca mı iyi gelir 😊





İçten bir gülümsemenin ve sıcak bir sarıkmanın geçiremeyeceği hiç bir şey yoktur. Sarılmak acıyı azaltır kan basıncını düzenler ve salgıladığı hormonlar sayesinde aradaki bağ güçlenir öpmekte o bağa atılan düğüm gibidir 3 altın kuralı hayatına adapte etmeyi unutmayacaksın gülümse, gülimset, sarıl ve öp
Öpünce ben geçiyorum. İçim geçiyor. Alev alıyorum. Roma gibi yanıyorum. Neron'un kıvılcım bedduası tutuyor oramı buramı.
:)
😂😂😂 sakin
Öpünce sarılmadan bırakmam, sarılınca öpmeden bırakmam 😍
Bu durumda hangisine giriyorum bilmiyorum 😂
“Bir öpüşsek her şey geçmez mi?”
Cevap
51Cevap
O sarılmanın vermiş olduğu özlem sevdiğin insanın sıcaklığını hissetmek kadar güzel birşey yoktur.
Saçlarını okşayıp öpünce geçebilir ama garantisi yok :)
Bence geçer 😊
Sen öyle diyorsan :)
Sarılınca cunku sarılınca seratonin hormonu salgılanıyor iki taraftada ve bu kisinin butun gun boyunca mutlu olmasini saglar
bende bugün iş yerinde arabaya sıkıştırdım koptu zannettim valla biri öpsedegeçse
Neyi
parmağımı
Geçmiş olsun
saol uf oldu
Bazıları iki türlü de geçmez😀
Canın acıyorsa öpünce geçer. Kalbin acıyorsa sarılıp kokusunu hissetmen şart.
Annelerin “öpeyim de geçsin” cümlesinde ki gerçeklik bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Öpünce geçer ☺️
bir tartışma vs sonrasıysa bizi ancak yatak paklar😊😊
Bence her ikiside olabilir sarılmak ta çok güzel bir şey en güzeli de bir dosta sarılmak gibi si yok
Sevginin gücü rahatlatma etkisi vardır dolayısıyla sarılınca da öpünce de insan kendini iyi hisseder
Her ikisini de yaparken :D d
Benimde birine aarilmam lazım yok mu sarılacak biri
sarılınca enerji alışverişi daha yoğun oluyo. sarılınca geçer :)
Ben sarılıp boynundan ısırma taraftariyim
Tribünler ancak böyle cosuyor
Sen ne istediğini biliyorsun:)
Başka türlü geçmez :)
Hiç bişey geçmez biz sadece kendimizi kandırırız👍
Bana göre sarılarak yatınca onun kokusunu içine çekerek
Öpünce geçer kız ayool
O zaman sen onu yap ayol ,🤣
Engüzel şey sarılmaktır.
Sarılınca
Sarılıp öpünce iyileşme süreci başlar.
Sarıldığında yaralarını sevginle öpünce geçer.
Sarılırken saçlarımdan öpmüştü, geçmişti.
Sarılınca tabiki uyuz
Sarılmanın verdiği sıcaklığı hiç birşey veremez 😊
Öpüp sarılmak mantıklı
unutulunca geçer. yoksa hiç birşey onu geçiremez.
Tedavi görerek geçiyor
her ikisi de olsa nirvana sanırım
Sarılmaktan iyisi yoktur. İnsani iyi hissettirir
Sarılınca geçiyor ama öpmek de cilası oluyor.😊🤗
sarılmak daha etkilidir..
Bazen öpünce bezan sımsıkı sarılınca 🙄
Bazen sarılınca da geçmez uzaktaysa ruhu
Elbette duruma göre sarılınca geçer bence
Ne öpünse ne sarılınca başbaşa kalınca 😀
Uyuyunca bide içince geçiyor
sarılarak öptüğünde..
Bazı şeylerde belki ölünce geçer
Sarılmak daha etkili oluyor bence
Kocaman sarılmak iyidir. Varlığını hissetmek...
Tabiki sarilinca🤗🤗🤗🤗
Sarılınca geçer.
Opunce gececekse ben öpmeye talibim😇😇😇
Derkrn 🙄
İyi olacaksan yanaktan yahu
☺☺☺🌹🌹😇😇
Nasıl öpüldüğünüze bağlı hanımefendi 😅
😂 uzak durunca daha iyi
Hem sarılıp hem öpünce
Bazı şeyler geçmez
daha çıkmadı bunları yaşatacak
Koskocaman Sarılınca 😌🌹
Sadece bir öpücük beni eritiyor 💓
Sarılınca ;)
Sarılınca...
Zamanla geçer
İyi bir seks her şeyin ilacı
öpüşmek
Sarılınca be
Helede ana kucağıysa
uzaklaşınca
ölünce
Öpmek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar