Sevdiğiniz gitti mi? Veya geri dönmüyor mu? Dönmesi için her yolu denediniz olmadı mı gel?

Bir bardak ve bir tane küp şekeri su doldurup içine atıyorsunuz ardından bu duayı küp şeker eriyene kadar okuyorsunuz:
'Fi kulübihim maradun fe za dehum (sevdiğinin ismi allahu merada ve lehum (senin ismin) azabun elimun bir ma kanü yekzibüne bir hakkı ya kahharül kabıdül şedidel batşi seriül mücibu'' bittikten sonra suyu direk lavaboya döküyorsunuz ve sevdiğiniz kişi tıpkı o eriyen küp şeker gibi eriyip size geri dönecek ben pişman etmek amacı ile eskilerden denemiştim ve kesin sonuç tutuyor yalnız şöyle düşüncedeyim bu yollara kadar başvurmak saçma bunu kesin sonuç verdiği için paylaşmak istedim zor durumda kalanlar için yani.
Güncellemeler
+1 yıl
Büyücü değilim ne boş yorumlar bunlar
Sevdiğiniz gitti mi? Veya geri dönmüyor mu? Dönmesi için her yolu denediniz olmadı mı gel?
Cevapla