Artik sabaha canim annem uyanir hazırlar.
Kiymetimi bilen kocam olsun AMİN sjsjsj

Kadın kadınlığını bilsin lütfen kocası ona kahvaltısını hazırlayıp okuyacağı romantik şiiri seçinceye kadar uyanmasın. Uyandıktan sonra da kocasının kendisine sabah masajını yapmasına izin verecek kadar da yatak da kalsın. Yoksa kocasını kızdırıp kendisini öpücüğe boğdurabilir.
İkisininde akşamlara kadar yatması taraftarıyım amma erken kalkarsam da efsane kahvaltı sofrası hazırlarım. Burcumdan kaynaklı olsa gerek sunum efsane olur. Başak burcuyum bu arada.
Benim için fark etmez. Hatta her sabah kalkar üşenmeden ya da oflayıp puflamadan eşime muhteşem bir sofra hazırlardım. Tabi bir süre sonra mümkünse totişini kaldırıp yardım etsin😂
Erkek uyansin erken ya da birlikte hazirlasinlar uyaninca😉
Evet her gun kadin hazırlıyor.
Bir günde onlar hazirlasun snsjsj
Evet artık evlenince herkes bu sorumu hatirlayip kocasina kahvalti hazirlatr 😀😀😀
Cevap
54Cevap
Herşey kadından beklenmemeli. Heleki çalışıyorsa. Bünye mi dayanır ise git çalış eve gel çalış... erkeğinde eşine yardımcı olması gerekir.
bir pazarım var kalkamam
#emre00
İkisi de aynı zamanda kalksın, kahvaltıyı beraber hazırlasınlar ; )
Ben erken kalkmalıyım. Kadına özel olduğunu her an olduğu gibi hafta sonu da hissettirmeliyim.
Bence ikiside aynı zamanda kalkmalılar. Ev işleri, yemek vs. sadece kadına özgü görevler olmamalı, erkeklerde yardım etmeli.
Ne ugrasilacak ki bence aynı anda kalkıp dışarda yapsınlar kahvaltıyı. 😂
Olmuyorsa da beraber hazırlamalılar. 👍
Ben hergün kendi kahvaltımı hazırlar çıkarım muhtemelen iş gereği. Ancak pazar günleri bir sürpriz desem bile geç kalkamadığımdan ben hazırlarım herkese bu sefer.
Bakın bu şöyle olmalı erkek gider kahvaltilik börek kozlenecek kırmızı biberleri falan alır kadın da evde çayı demler masayı ayarlar menemenlik malzemeleri hazirlar
Ben kalkıyorum ama ara sıra benim için kahvaltı hazırlanmasını isterdim eşimin iyi olurdu. Mutlu ederdi.
Nedir bu cinsiyetçi sorular? Mutlu olmak için illa birinin kalkıp sırta kurması mı gerek? Kıymetin ne ki bilsin kocan? Olayın ne yani? Sen kocanın kıymetini bilmeyecek misin?
Kim uyandıysa erkenden o Hazırlar kahvaltıyı.
Çok abartıyorsunuz. Zaten bu zihniyette olanların evlilikleri 3 4 sene sürüyor
Ben sabah sporu için yürüyüşten gelince eşimi uyandırırım duştan çıkıncaya kadar kahvaltımı hazırlar.
bir haftasonum var uyuyabileceğim. Beraber kalkıp dışarı kahvaltıya gidelim bence.
Kimse erken kalkmamalı. Çiftler kahvaltıyı birlikte hazırlamalı.
bir günde erkek erken kalksın hazirlasin ne iyi olur 🤗🤗
Alkış
@melismelis16 😘😘
Şimdi kadın kalksın hazırlasın diyenler olur ki bence kadın da erkek gibi uzun uyuyabilir iki tarafta kalkınca hazirlansin
İkimizde yatıp zıbarmalıyız kahvaltıyı beraber hazırlarız
İkisi de yataktan çıkmamalı tatil günü bence. Sonra da beraber kahvaltıya dışarıya gitmeliler
Ev işleri ve kadının erkeğe hizmeti bir ikramıdır. Kadın köle değildir.
İkisi birden kalkıp hazırlasın şöyle romantik romantik...
Genelde kadin yapar ama erkekde esseklik etmeyil arada jestler yapsa fena olmaz
Bunun bir erkegi kadınımı olur ne zaman uyanırlarsa işte.
Tatilse asla kendim uyanmak icin bir cava göstermem ne zaman uyanmak istersem o zaman uyanirim genelde geç uyanirim muhtemelen eşim kalkar tek basina yemegini hazirlar kahvaltisini yapar ben de akşama uyanir akşam yemeğini beraber yeriz
Haftasonu hep erkek uyanmalı tabiki arada romantik olmak şart hep öküzz kalacak değiliz ya
erkek romantik olup erken kalkıp kahvaltı hazırlamalı
neden böyle zorunluluk mu var? ikisi de yatıp zıbarmalı :) :)
Eşiniz türkse, kaçarı yok bir saat erken kalkıp paşalar gibi hazırlayacaksınız.
Kürt olsa?
Ben erken kalkmayı seviyorum ve kahvaltıyıda çok iyi yapar hazırlarım sıkıntı olmaz
Pazar günleri illaki kadın kahvaltı hazırlar diye bir şey ardan eşim hazırlıyor.
Ben her pazar sobayı yakarım evi tiplarim kahvaltıyı hazırlarım duş unu hazırlarım iç çamaşırlarını kıyafetlerini hazırlar operek uyandırım 😂
Kadin erken kalkıp kahvaltı hazırlamalı erkekte erken kalkıp hatunu kahvaltı hazırlarken ona sarılıp onu öpmeli onu sevmeli..
Ben olsam ben kalkar hazırlardım kıyqmazdim onu uyandırmaya
Pazar günü erkek kalkip kahvaltıyi hazirlamali ve öpücükle eşini uyandirmali
Bizde fark etmiyor ama hep ben kalkiyorum aliskin oldugum icin
İkisi de uyusun sarmaş dolaş, sevgi, ask ve şehvet dolu :)
Kadın tabiki erkeğin bir gün tatili var onda bari kahvaltısı hazır güzel bir tatil yapsın kadin zaten hep evde
Al sana eksi djdkfkkf
Açıklama yazabilirdin yorumuna ev hanımları için diye im sorry
Bence karı koca uyusunlar
Ac mi kalacaklar 😟
Kalsınlar
İkisi de yatsın yav ne gerek varr.
Kahvaltiyi da ruyalarinda yerler artik 😀
Hee. Kahvaltı seven bir insanla evlenmem akshdksjf.
😀Neden ki
Sevmiyorum öğün denen şeyi
Anladim sende öğünlerin yerlerini degistir
Mantıklı
bence ikisi de kalkıp sabah sevişmesi yapmalı, en iyisi bu çünkü :D
Böyle bir kural yok! Keyfi isteyen kalkar!
Arada küçük sürprizler yaparım. Ben hazırlarım ama her zaman değil. Alışmasın öyle 🤣
Bence ikisi aynı anda kalkmalı güzel bir kahvaltı sonra tekrar devam etmeli :)
İkiside aynı anda kalkmalı ve saatlerce ateşli bir şekilde sevişmeli😍😍
Biz ekmek gördümü esas duruşa geçiyoz
Adamlar yatarak ekmek yiyo
Adı üstünde tatil niye kalkacaklar ki 😊
Uyanan kalksın hazırlasın.
beraber kalkip disarida kahvalti yapilmali :)
Aynı anda kalkıp birlikte hazırlasinlar.
Kesinlikle hizmetliler hazırlamalıdır.
kim daha erken kalkabiliyosa kalksin
Erkek ekmek alıp gelsin sıcak sıcak
Seven çift sıraya bakmaz erken kalkan yapar
Beraber hazırlayalım 💃🏻💃🏻
Pazar günü müşterek olmalı bence 🙄🙄
kim daha az yorgun uyanırsa
Aynı anda kalkalım en iyisi
Hiçbirisi adı üzerinde tatil yanii
Kadinlar kendi sorumluluklarini erkege yuklemesin bir zahmet...
Erkek hazırlasa iyi olur ama hazırlamazz
İkiside erken kalkmasın 😊
Illa kalkmak zorunda miyiz sarilip yuvarlaniriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar