Flörtlerim uzun süreli değil, durduk yere erkek benden uzaklaşıyor?

Arkadaşlar bakımlı ve hoş biriyim. Tanıştığım görüştüğüm bir çok erkek oluyor. Herşey çok güzel giderken birden aramayı mesaj atmayı kesiyor. Bazen bekliyorum bazen sebebini soruyorum sorunlarım var vs diyor. Bazen birden bire görüştüğüm erkek beni engelliyor. Bazen nazik bir şekilde soğuk davranıyor işim var vs diyor. Şimdi diceksiniz ki hemen cinsellik yaşarsan işte böyle erkek istediğini alır gider. Fakat cinsellik yaşamadan da böyle yapan erkek çok oldu. Tabi bu durumu hep yaşıyorum artık ilişki yaşamaktan korkuyorum o da nasıl olsa aniden bende uzaklaşır diye. Agresif biri oldum bu korku yüzünden Sizce neden böyle neden hep ayni şeyi yaşıyorum
Flörtlerim uzun süreli değil, durduk yere erkek benden uzaklaşıyor?
Cevapla