yumurtayı sahanda seni deplasmanda severim güzelim, bana katıl da birlikte gezelim :p bu şekilde birşey tarzım değil. birazını ben uydurdum 🙈 kız tavlayacak tava getirsin (bu kısmı okuyanların %99u tava derken yumurta pişirilen tava sanacak ama tava derken kıvam anlamındaki tav dır. Yanlış anlaşılma olmasın diye açıklama gereği duydum) Kimsenin beynini yakmadan deva edelim 😉 Şıklara bakınca en kötüsü en az benim kadar muhteşemsin. bu ters teper her şekilde. Tabiri caizse en dandik olan bu 😉 diğerleri yine bir nebze daha iyi görünüyor. Ölmemiş ama can çekişiyor gibisinden😄😄
En iyi kız tavlama taktiği BENCE, hep işe yaramıştır. Yanına gidip sağında solunda bir şeyler arıyormuş gibi yaparsın, hiç konuşmayacaksın ta ki o ne arıyorsun diyene kadar. Seninle tanışmak için bahane arıyorum dersin ve olay başlar :) Sonrası tamamen sana kalmış
😂😂😂😂sanaldan sesine aşık oldum nasıl bir seysin😂bir ara bir denk geldi rüyamda gördüm seni evleneceğim kadın sensin 😂dedim benı tarif et olduğumun tam tersini😂söyledi bari bir tane tutursaydi içim yanmazdi
Bence insan 1 insana aşık olduğunu zannetmesi ve onun için yaptığı gereksiz şeyler ve iş sonuca gelince anlarki bu kız bana kesin bakmyacak. Çünkü yaşça büyük ve istedigi o şey bende yok... ve 1 o kadar da nankör yani değer bilmiyor o zaman geri çekilmek en iyisidir. Bence.
Çok çabaladım ancak nafile. Hepsi boşa. Duygularımı asla dizginleyemeyeceğim. Size nasıl taparcasına hayran olduğumu, nasıl deliler gibi aşık olduğumu söylememe izin verin, yalvarırım
Kadehlerde seni aradım tarif ettikleri yol gül bahçeleriydi bakıverdim Gül bahçelerine gözyaşları dökerek derdini anlatırken derdine derman olmaya geldim ve sen güllere aglamayı bırakıp beraber gülleri ekmeye başladık
"Afedersiniz, biz küçükken farklı okullarda okumamış mıydık? , Ne çok ortak yönümüz var, değil mi?" "Seni görünce nefesim kesildi. Umarım suni solunum yapabiliyorsundur." "Sen annene babana karşı mı geldin taş olmuşsun da"
Standart merhaba benim adim yavuz nasilsiniz felan diyip ordan bir konuya cekttimi sohbeti kimse sevgilisiz kalmaz ama boktan boktan seyler bulunca kizlar erkeklerden soguyor😂😂
Tavlamak sözle olmaz aslında eylemlerle olur da ben şöyle şeyler söylerim : Gelecekten geliyorum ve sana gelecekte iyi ki dedirtecek bir teklifle geldim; yarın beraber yemek yemeye ne dersin?
Geçen gün PUBG oynarken iki yakın arkadaşa denk geldim sohbet şöyle ilerledi -Knka sende 05001234567 yeni numaram var mı -Yok knka yazsana mesela alayım oradan 😂 Acaba ben mi yanlış anladım 🤔🤔
Ben bilmem neyi daha önce kimseyle yapmadım (yemek yapmak, arkadaşlarıyla tanıştırmak vs. olabilir önemli değil) her zaman acaba mı dedirten ama yine de etkileyen sözlerdir😄