Bu toplumsal bir olay bence. Biz erkekler güzel bir kadın bana neden baksın yarın sıkılır gider diye paranoya olmuş durumda ki hiç yanlış olduğunu sanmıyorum. Kadinlar ise geçmişte büyüklerimiz (Erkek Kısmı) Aşırı rahat Hareket ettikleri için kadınların kafalarında devamlı bir soru işareti belirmekte. Aslında sorunla başa çıkılabilir. Güven ve sevgi ile
Erkeklerin terk edilme korkusu olsa aldatmaz. Kadınlar ile ilgili olan doğru. Aldatılma korkusu ile yaşıyorlar çünkü erkeklerin yüzde doksan dokuz nokta doksan dokuzu aldatıyor...
Erkeklerin çok azı bu korkuyu yasıyor ama kadınların geneli bu duruma mâruz kalıyor, Korku eyleme dönüştüğünde ise kimi gider kimi zorunluluklardan dolayı kalmaya devam eder Günümüz ilişkşlerinin nerdeyse çoğunda , aldatmalar hâkim. Ya tamamen yalnızlık ya da rollerle biçilmiş ömür her ikiisninde hangi değneğe benzediğini söylememe gerek yok😂😂
Erkekler terk edilme korkusu yaşamıyor onlar da artık kadınlar kadar aldatılma korkusu yaşıyor iki cinste de sadık bulmak zorlaştı. Ne demek istersiniz demişsin bunu demek istedim 😆
Böyle bir ilişki var ise eminim ki uzun süre ayakta kalamayacaktır. Düşünsenize, içinizde hep bir korku ve kuşku olduğunda nasıl rahat ve iyi hissedebilirsiniz? Aldatılma korkusu varsa o ilişki baştan bitmiştir çünkü güven yok demektir bu. Terk edilme korkusu da demek ki o beni her an terk edebilir ayrılabilir diyerekten onun sevgisine güven duymadığının göstergesi❤️🖤😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cinsellik olmasa da olur derler bazıları. Ancak cinsel yaşam olmayınca ilişki zor ilerliyor. Hele de evliysen ve çevre baskısı varsa, bir de çocuk beklentisi... Açıkçası ilşki tükeniyor zamanla. Boşanma sınırına gelinse de çevre, aile, imkansızlıklar buna müsaade etmiyor. Bunlar olmasa ne kadın aldatılmaktan ne de erkek terkedilmekten korkar. İlşki güzelse bu korkuların hiçbiri olmaz, yok eğer seviyesizse ve ayrılık yoksa bu korkular da baş gösterecektir.
Herkes bunlar varsa ilişki kısa biter diyor ama fark ederseniz böyle ilişkilerde hep bir umut vardır "ya terk etmezse?, ya aldatmıyorsa?" Bu sebepten uzun sürer böyle ilişkiler taki içlerinde ki sevgi bitene kadar
Güldürmeyin bea erkekler hiçbir zaman tekedilme korkusu olmaz onlar sevmeyi bilmez kadınlar erkeklerin gitmelerinden korkar çünkü değer vermişlerdir erkekler başka birini bulur kadınlar ise o adamın ihanetini bir ömür unutmaz işte erkek ve kadın farkı burda erkekler önce gitmeyi değil de sevmeyi öğrensinler.👑
Sen adam gibi birilerini bulamamissin anlasilan. adam dedigin senin dediklerini yapmaz. bide kadinlar sanki cok iyide deger verince hemen bir yerleri oynama basliyo
Evet kadinlarsa aldatma oranı az o konuda sana katıliyorum. Ama siz kadinlarda hep bize ilgi goster diyosunuz sonrada baskasina gidiyosunuz cok tuhafsinix
Hep bu his olmaz ama yaşanılan olaylar bunlara maruz bırakır bizi yoksa bazı kadınlar kendinden çok güvenir sevgilisine bazı erkeklerde hayatta beni bırakmaz deliler gibi seviyor der.
Bunların hepsi sevgi eksikliği başka bir şey değil Birbirinizi gerçekten severseniz ve bunu hissettirebilirseniz ne aldatılma korkusu kalır nede kaybetme korkusu
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > ''Erkekler terk edilme korkusu ile kadınlar aldatılma korkusu ile ilişkiyi sürdürürler'' düşüncesine ne demek istersiniz?
En İyi Cevaplar