Merhaba iki senedir nisanliyiz bir sene sevgili kaldik
Ilk tanisdimizda bana meslegimin olmasini ona birsey oldugunda Kendi ayaklarimin üzerinde durmami istedigini söyledi onun icin meslek cok önemli Ben 20 o 25 yasinda meslegini bitirdi bende dediklerine saygi duydum ve onayladim. Aylar yillar gecdi ben bir türlü meslek bulamadim bana Artik kizmaya basladi meslege baslada Artik evlenelim Allah rizasi icin felan dedi 2019 girdik ve ben meslege basladim 2 gün önce yemege gittik ve konusduk güldük kavgamiz yok kirginligimiz yok hic birsey mutluyuz bana saygi sevgi degerli oldumu Herzaman hissedirir yemegimizi beklerken evlilik konusunu acdim bana söyledigi ilk cümlesi: dügünü ertelemek istiyorum meslegine Yeni basladin savlara gireceksin para sorunu yasicaz ben ikimizi düsünüyorum gelecegimiz Icin erteliyelim, dedi. Masadan kalkdimich ve gittim arkamdan geldi ve ona söyle dedim: bana evlilk teklifi yapdin nisanlandin meslege baslamami istedin onu da yapdin simdi hepsi yalanmiydi? Oyaladin mi beni? Ben Bu kararina saygi duymuyorum onaylamiyorum kalbim Hic bukadar kirilmamisdi dedim ve gittim 2 gün gecdi ve sürekli ariyor arama istemiyorum diyorum hala ariyor Artik cikmiyorum. Hangi Anne bana Abi isterki kizinin kizlardesinin 3-4 sene nisanli kalmasini hele böyle bir sebeb yüzünden önceden aklin nerdeydi?
Sizce nasil davranmaliyim ne yapmaliyim ve ya ne yanlis yapdim? Simdikden yardiminiz Icin allah razi olsun hayirli günler
Ilk tanisdimizda bana meslegimin olmasini ona birsey oldugunda Kendi ayaklarimin üzerinde durmami istedigini söyledi onun icin meslek cok önemli Ben 20 o 25 yasinda meslegini bitirdi bende dediklerine saygi duydum ve onayladim. Aylar yillar gecdi ben bir türlü meslek bulamadim bana Artik kizmaya basladi meslege baslada Artik evlenelim Allah rizasi icin felan dedi 2019 girdik ve ben meslege basladim 2 gün önce yemege gittik ve konusduk güldük kavgamiz yok kirginligimiz yok hic birsey mutluyuz bana saygi sevgi degerli oldumu Herzaman hissedirir yemegimizi beklerken evlilik konusunu acdim bana söyledigi ilk cümlesi: dügünü ertelemek istiyorum meslegine Yeni basladin savlara gireceksin para sorunu yasicaz ben ikimizi düsünüyorum gelecegimiz Icin erteliyelim, dedi. Masadan kalkdimich ve gittim arkamdan geldi ve ona söyle dedim: bana evlilk teklifi yapdin nisanlandin meslege baslamami istedin onu da yapdin simdi hepsi yalanmiydi? Oyaladin mi beni? Ben Bu kararina saygi duymuyorum onaylamiyorum kalbim Hic bukadar kirilmamisdi dedim ve gittim 2 gün gecdi ve sürekli ariyor arama istemiyorum diyorum hala ariyor Artik cikmiyorum. Hangi Anne bana Abi isterki kizinin kizlardesinin 3-4 sene nisanli kalmasini hele böyle bir sebeb yüzünden önceden aklin nerdeydi?
Sizce nasil davranmaliyim ne yapmaliyim ve ya ne yanlis yapdim? Simdikden yardiminiz Icin allah razi olsun hayirli günler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar