Bir erkekle telefonda 3-4 saat konuşmak nedir? Hemde kız değil erkek hep konuşur niye?

O kadar saat konuşur 1 gün mesaj atmaz ama şarkılar paylaşır hüzünlü niye yani kızda ona belli etmez hoşlandığını biz arkadaşız der.
Bir erkekle telefonda 3-4 saat konuşmak nedir? Hemde kız değil erkek hep konuşur niye?
Cevapla