Eski sevgiliniz ''özledim'' yazsa ne cevap verirsiniz?

Ben direkt haaaaaassss.. derim çünkü boşta kalınca yazan bir tipti.
Eski sevgiliniz ''özledim'' yazsa ne cevap verirsiniz?

0|2
10180

En İyi Kız Görüşleri

  • Öyle bir mesajın gelme ihtimali bile yok. Çünkü ben onu umursadığımda o beni asla umursamıyordu ki biz bunun yüzünden ayrılmıştık. Böyle bir mesajı atarsa “Bu sefer ne içtin? Sigaradan farklı bir şey içmişsin belli ki. Böyle bir mesajı atamazsın çünkü. Kalbin elvermez senin.” yazarım.🖤❤️

    1|0
    1|0
  • Eski sevgilim yazdı hatta gizlice facebook şifremi kırmış kimle görüşüyorum bir sevgilim var mı diye profilime bakmıştı. Sevgilim olmadığını görünce yeniden deneyelim mi? diye mesaj attı bende "İnsan o hataya 1 kez yapar tekrar yapana aptal derler" diye yazdım. Bir daha yazmadı.

    0|0
    1|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Abi boşver gitsin. Eski sevgilim eskide kaldı artık yenilerini açık olmak gerek. Nası olsa bende geri dönüşüm kutusu değilim dimi eskileri tekrar kullanayım 🖕🏻😂

    0|0
    1|0
  • Ölüler konuşmaz ki rüyanda gördüysen olabilir ama sadece bir ruýadan ibaret

    1|0
    3|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

9978
  • İnsan alışkanlıklarını özler sadece.
    Özleyen eski sevgili olmaz. Özleyecek kadar sevseydi eski olmazdı.

    0|0
    0|0
  • Benim eski sevgilim mi varmış derim

    2|2
    0|0
  • Özlediğin seni özlemedi!

    0|0
    1|0
  • "Benim sorunum değil" derim.

    0|0
    0|0
  • Boşa düşünce
    Akıllarına geliyor özlemek
    O ara yazıyor
    Sonra bişey kalmıyor
    Sanki hep kendi his ve istekleri doğrultusunda olması gerekmiş gibi davranıolar.
    Pışııkk der geçerim💃🏻
    😄😄

    0|0
    0|0
  • Umarım öyle bir şey olmaz. Çünkü ben de özledim ve duygularıma yenik düşüp yine aynı hataya düşmek istemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Okul zamaninmda yanimda olmadin da simdi ne g... kalktinda bana yaziyosun hadi ordan ikile derdim🤐👍🏼

    0|0
    0|0
  • Oyle mi? Tuhaf ben de tam tersi seni unutmaya basladim. Dusundugum kadar zor değilmiş derim.

    0|2
    1|0
  • sektir git derim eski eskide kalmistir onumuze bakalim😂

    0|0
    0|0
  • Tanıyamadım?

    Bişey yazacaksam sadece bunu yazarım.. Genelde hiç bir şey yazmamayı tercih ediyorum

    0|0
    0|0
  • Senin kararın senin tepkin ben o kadar yumsak davranmazdim ama

    0|0
    0|0
  • Hanii eskisi gibi olamazdk hani artk istedigimle sevgili olabilirdim umursamiyorduuun :D lanet olsun hayatta yazmaz

    0|0
    0|0
  • Evlendikten sonra yazanlar oldu bir kaç kez ben başka birşey anladım yazmadım.

    0|0
    1|0
  • Ben başka biriyle nişanlaninca bana selam yazan arkadaşlık isteği yollayan ve beni vebalı gibi yanliş anlayan birine cevap mi hayatimdan da hayallerimden de gitti o kişi Allaha havale ettim o en iyisini bilir

    0|0
    0|0
  • Nasıl ayrıldığımıza bağlı. Şimdi seve seve aileler ayırdıysa bende yazarım 😂😂

    0|0
    1|0
  • Tanıyamadım pardon?
    Beni ilgilendirmez derdim
    Engeller muhattap olmazdım
    Zaten her yerden engelli

    0|0
    0|0
  • İnanırım çünkü sürekli bana karşı kendini belli etmeye çalışıyor ama boşuna
    Umrumda değilsin. yazarım

    0|0
    0|0
  • yazamaz ki heryerden engelli. başka yerlerden ulaşırsa konuşmam yine engellerim

    1|0
    1|0
    • Aha erkeğin kezbanı

    • Hepsini Göster
    • Kardeşim o zaman engellemede bırak yazsın tam çocuk hareketleri yemin ediyorum o kıza yazık ki senle sevgili olmuş aklı varsa daha da durmaz yanında

    • @Derbenj tamam kardeşim ben çocuğuk. siz hepiniz olgunsunuz hadi sen uzaklaş yazma kardeşim benim.

  • iyi yapıyorsun devam et anlaşılan kafan yeni ayılmış ayılmışken acık ta düşün her şey biteli yılar oldu der engellerdim

    0|0
    0|0
  • başka ne denir ki

    0|0
    1|0
  • Platonik ise yazan " bende seni özledim, hos geldin kara gözlüm benim " diye cevap verirdim.

    0|0
    1|0
  • Cevap vermemeye çalışırım çünkü vicdan yaparım ve kolayca kandırılabilen biriyim 😳

    0|0
    0|0
  • Özledim dedinde aklıma gözleme geldi be. Acıktım ben.

    0|0
    1|0
  • Ahahaha ben de aynısı canımama devamını da getiririm yanin
    Söyleyecek çooook şeyim olurdu da

    0|1
    0|0
  • ben bıtmeden once elımden gelenı yaparım bıttıkten sonra nufusdan sılerım..

    0|0
    1|0
  • Zamanında ben uğraştıysam o kişi için ve onun umrunda olmadıysa cevap vermem

    0|0
    1|0
  • Denemeden bilemeyiz ancak şu da bir gerçek ki mahcubiyet gerek

    1|0
    1|0
  • Cevap vermem. Onu düşünemem de. Yeni sevgili yaptım :dd

    0|0
    0|0
  • Hiç bir tepki vermem alıştım çünkü ayda iki üç kere yazar

    0|0
    1|0
  • İkisi ilede idare ederdim kendimi nasıl olsa kapı açık

    0|1
    0|0
  • Bu onun neden ESKİ olduğuyla birebir ilgili bir konu...

    0|0
    1|0
  • mesaja cevap vermeden yeni numarasını da engellerim..

    0|0
    0|0
  • Geç onu on bire gel derim.

    2|1
    0|0
  • Ozlesen ne olur ben doluyum derdim 😏😎

    0|1
    0|0
  • "Sende kimsin yabancı"

    0|0
    0|0
  • Cevap vermem. Eski şeylerden uzak dururum

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilim yok

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilim olmadığı için yazmaz

    0|0
    1|0
  • Haklısın ben olsam bende beni özlerdim derim 😂😂

    0|0
    0|0
  • Şu an yeni nisanli ozlemesi imkansiz 🙄

    0|0
    0|0
  • Birazdan geçer

    0|1
    0|0
  • Görmem ki engelli olcağından

    1|0
    1|0
  • Jeton kaç yılda düşebilmiş diye sorgularım 🤔

    1|0
    1|0
  • Küfür bile etmem ş. refsize 😅

    1|1
    1|0
  • Adı üstünde eski bir şey ifade etmez.

    0|0
    0|0
  • Hadi leennnn de get isine bak derim...

    0|0
    0|0
  • Özledim seeeni özledim hep yollarini gözlediiim

    0|0
    0|0
  • Yazamaz.

    0|0
    0|0
  • Görüldü atar, mesajı silerim.

    0|0
    0|0
Daha Fazla
127

Benzer Benceler

Yükleniyor...