beni kaybedeceğini anlasın diye yapıyorum
sonuçta önceliği ben olmam lazım
sonuçta önceliği ben olmam lazım
Valla aynı durum bendede vat en iyisi hiç takmıyor gibi yap bir süre sende ona öyle davran mesela seni çağırdığında bir bahane bul gitme bir süre sonra bu durum onun canını sıkmazsa eğer sana neyin var böyle kaçıyosun demeZse ayrıl
Kendimi geri çektim ne ararım ne yazarım ne de giderim yanına ya ve kesinlikle aynısını ona yapacağım kesinlikle
Aynen aynen ben de çalışıyorum görecek ben de iş arkadaşlarıma öncelik tanıyacağım
Bizimde böyleydi bir iki ay böyle devam ettik
Yorgun dinlensin derken uzaklaştık
En sonunda ben ara vermek istedim çünkü benimle ben aramadan konuşmuyprdı bile
Çarşamba günü ayrıldık
6 yılımı verdim
Gerçekten mi ben de üzülüyorum somumuz kötü
İnşallah düzelir bir an önce aranız
Geri çektim aramıyorum yazmıyorum yazmış ne yapıyorsun diye sabah bakacağım mesaja
Sabah bakma şimdi cevap ver çünkğ sen bunu farketmesini istiyorsun ama erkek aklı bunu düşünemez senin sevmediğini düşünür sen yine aynı ol en azından bir patlak verirseniz sunacak sebebin olur
Valla ne düşünürse düşünsün çünkü ben ona değer veriyorum karşılığında bana yaptığı ayıp
Bende aynen böyle söylemiştim ona
Ne dedi peki
Yorgun’um sen anlayış göstermiyor üzerime geliyorsun dedi
Hem suçlu hem güçlü
Ara verince de ben suçlu oldum
Kendini haklı görecektir o yüzden sana sabaha bırakma dedim mesajı
Anlayış diyor aslında bunun adı umursamaz ol
iş gelecek demektir, yuva demektir, iş demek aile demektir, iş demek saygınlık demek, iş demek kaygı demektir. öncelik ben olmalıyım diyen bencil, anlayışsız, hoşgörüsüz bir kadını hiçbir erkek istemeyecektir
Benim de işim var ama gelip erkek arkadaşımı geriye atıp iş arkadaşlarımla dışardayım demiyorum öncelik yapmıyorum
ya onu böyle kabullen şimdiden ya da ayrıl ilerde üzme adamı her erkek hayatını senin istediğin gibi şekillendiremez hayat senden ibaret değil iş arkadaşları olucak da görüşecek de yeri geldiğinde de kendinize vakit ayıracaksınız ama bu her zaman seninle ilgileneceği hatta ilgilenmesinin doğru olduğu anlamına gelmez hatta ve hatta yanlış olduğu anlamına gelir bence biraz anlayışlı ol ve bir gün kararlaştırın konuşun kendinize vakit ayırın şarap için yemeğe çıkın eve gidin sevişin ama bu her zaman olamaz
bilirsin ayrılıklar kalbe sevmeyi öğretir aslında demiş yaşar
Nasıl yani
yani haklısın
Haklıyım değil mi çok sağ ol biri beni anladı istiyorum ki bensiz kalsın
Cevap
3Cevap
Senden daha önemli işleri var ozamn
Aynen ben de öyle hissediyor ve üzülüyorum çok
Orası öyle ama sevgilisini de kaybetmesi de kötü
Ben çalışıyorum ki
😄😄😄
Muhtemelen hayatında başkası var kız ayool
Önce iş hacı dayı
Oda diyor sonuçta iş önemli diyor ama ben de haklıyım özel hayat diye bir şey de var
Sen çalışıyo musun?
Evet ama ben iş hayatımı getirip öncelik yapmıyorum
O zaman bişey diyemem ama işi çok yogunsa yine o haklı
Yalan konuşuyorsa bilemem
Yok ya iş arkadaşıyla o cafe o oyun geziyorlar iş arkadaşı ondan daha rütbeli bu da diyor öncelik tanıyayım ona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar