Çok ilgisiZdi kavga ettim cuma günü ayrılmak istiyor musun sorusuna bilmiyorum dedi durulalım dedi iki gün dedi üçüncü gün de delirdim isteksiz yazar gibi soğuktu, buluşamıyorduk. En sonunda üstüne gittim. Dün içtiği halde bugün de içti bunları yazdı
Sevgilimle kavga ettik içtikten sonra bunları yazdı sizce doğru mudur?
kanka mal bu üste çıkmaya çalışıyor bıraksana iyi yapmışsın çek fiktiri seven insan inanman umrumda değil diyemez ben inansın diye neler yaptım seven insan korkar kaybetmeye şov yapmasın
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya zaten bunun öncesinde neler söyledim laf soktum ondan kendine gelemedi içmiş bir de
bak ne dediysen dedin ama üste çıkmasına sakın izin verme sen haklı olarak bir şeyleri ağır söylemişsin çünkü anladığım kadarıyla ve buna rağmen oturup ben nerde yanlış yaptım diye düşünmek yerine ergen gibi alınganlık ediyosa bundan zaten cacık olmaz o yalan sevgisi uzak dursun senden
Gururu incinmiş ve ilişki bitmiştir artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak... sevgisi gün geçtikçe azalıp soğuyacak maalesef an be an hissedeceksin
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi suçum ne benim
Suçun ne biliyor musun karşındaki insan her şeyi senin ile paylaşamayabilir.. Veya altından kalkmaya çalıştığı bir yükü vardır ilgisi azalmış olabilir.. Her an mutlu olup seni mutlu etmeye çalışamaz insan... biraz alttan alıp dökülmesini anlatmasını sağlayabilirdin ama balon gibi şişmiş ve patlamış... bugün olmasa bile 3 ay sonra soğukluğu ve sevgisinin bittiğini fazlasıyla göreceksin... — Bir ihtimal de hayatına biri girmiştir, içiyorum ayağına ona zaman ayırıyordur onu bilemem
Bu durum aylardır böyle ama? Düzelsin diye çabaladım yok düzelmiyor. Buluşmaya dolu bahane buluyor. bir de bana bu yazdığından sonra ağlamaya değmezsin yazdı
Yeterince soğumuş demektir. Şu an yaşadığın şey çalışıp seni taşıması gereken arabayı iteleyerek bir yerlere götürmek.. size mutluluk vermesi gerekirken boynunuza yük olmuş durumda...
Biliyor musun bu; Genelde kızların kullandığı bir tekniktir... Yapar yapar erkek kızınca da ayrılmak mı istiyorsun der suçu üstünden atar.. Sonra da ne yapayım sen istedin ayrıldık derler.. 🙂
Merve sarhoşun mektubu okunmazmış.. içen adamlara pek acımam.. uzak olsunlar
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi. İçmeye gelince haftada bir kere içerim diyordu dün içti bugün de içiyor. İnat yapıyon dedim derdim seni sevmek yazıyo
😂😂 ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi
😂😂ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi
Benm sevgilimde çok ilgisizdi buluşmaktan kaçardı para yok dersi yok bilmem ne derdi. Küçük şeylerden dolayı soğuk yapardı ben ayrılınca tabi kaç hafta sonra yazıyor seviyorm vazgeçemiyorm diye. Bunlar tuhaf.. benmkide sevmiyor bana göre Bu arada ayrıntılı anlatmak istersen dinlerim
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi. Buluşmuyorda köyde yaşıyor dolu bahane sundu
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi. Veda mesajı attı böyle
Farkındayım. Bazen susup hayatına bakmak kendin için yapabileceğin en iyi şey olur. İlk 5-6 ay zor geçer aöa geçer. Bir bakarsın ve dersin ki iyiki olmamış.
ayrılmak mı istiyorsun niye böylesin diyorum bilmiyorum diyor evet ya da hayır de de mi ayrılmak bu. Mesaj atıyor isteksiz soğuk üç gün dayandım patladım işte. Ne bu ya dedim. İsteksiz yazacaksan yazma bana malın değilim senin dedim ve dolu şey. Bugün de bu konuşmadan önce içmiş yine daha yazmam mutlu ol dedi
En İyi Cevaplar