Bence geç. Yaş olacak 27 veya 29 1, 2 sene hayatımı yaşayayım derken yaş alıp gidecek başını çocuk oldu olacak derken büyütene kadar yaş olacak 40 hayatın bir anlamı kalmadı Zaten. Birde Dr. Bile Kadın 30"dan sonra çocuk doğurması zor oluyormuş iyi düşünmek lazım 😊
Kimlik yasinin bir onemi yok.. Kizlar rustunu ispat edip ekonomik ozgurluk elde edince erkeklerde bir evi yuklenecek gecim sartlarini elde edince evlenmeli.
27 olduğum için demiyorum ama gerçekten geçmiş yıllarıma göre aklım çooook değişti. Olaylara daha mantıklı daha olgun bakabiliyorum. Ve inan en sağlıklı evlilik yaşı bayanlarda bana göre 27/28 erkeklerde 30 ve sonrası diyorum
Bence bu yaşlar çok geç, iyi bir ülke, iyi bir dünya yaratma hayallerimiz var ise daha erken, enerjimiz yerinde iken sağlıklı nesiller dünyaya getirip insanlığa faydalı projeler üretip geliştirmeliyiz.
Gencecik yıllarında evlenip boşanan yüz binlerce insanın varlığını göz önüne alırsak evet ilerleyen yaşlarda evlenilebilir. Tabii, istisnai durumlar da var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
27 yaşında ki kadını kim ne yapsın abi. Ben şahsen 30 yaşında olsam gidip 27 yaşında biriyle asla evlenmek istemem. kadınlar en fazla 25 yaşına kadar evlenmeli
3
38 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
sakin ol kızlar her körün bir topal alıcısı vardır eksiye abanmayın hemen :D
geçende seninle başka bir yorumda tartışmıştık yine yorumuma gelip saldırmıştın :) Neyse seni ciddiye almayacağım pedocu diyerek kaç IQ seviyesinde olduğun belli
@Eblvm Yorum sahibi biraz ağır konuşmuş üslubu yanlış orada sana katilirim da yalnız anlamadigim 25 yasinda kiz pedofili ya da subyan mi oluyor arkadaşım?
O değilde nedir bu genç kadın merakı Genç bir kadın sizi napsın o güzellikle Olsa olsa ilerde para birikiminiz olunca onu yemeye gelir paragöz genç kadınlar:))) Yanı her şartta kayiptasiniz
@Eblvm Tekrarlıyorum 30 yasa 25 genç sayilmaz ve uzmanlarin tum dunya da uzlastigi konulardan birisi de çiftler arası yas farkının 5 oldugudur ha 30 a 18 20 dersen o zaman buna genç merakı diyebiliriz veya 40 a 25 aciklayabildim?
@anastaberata o senin düşüncen Ben kalkıp da benden 5 yaş büyük moruğu almam Zaten çok küçük gosteriyorum iyice abes dururuz Sen sapikksan bilemem Hadi yalllah yorumumdan
Asıl vatan haini diye sizn gibi oçlara kşarlara denir PKK iti bidaha yazma yorum Ananın amindayken kimbilir kafana kaç yaprak değdi de böyle kanın bozuk A. godumun göttvereni ve ORRROSPUSU FAHHİŞESİ
@Eblvm Ulan anası skisken o zaman ne diye TÜRK kelimesini özellikle vurguluyosun soysuz köpek seni var ya öyle bir hunharca severim ki altmdan cesedini alirlar ya travestisi
Hehehe sen o yasta cocuk yap bak bakalim birbirini uzuyomusunuz uzmuyomusunuz kardesim cocuk harika bisey ama evliligi bitirmeye bile goturebilir heleki yaslar cok küçükse
En İyi Cevaplar