Subay olan kocam silah manyağı, ne yapmalıyım ben, bu hissi çok kötü geliyor artık bana?

Kocam bir Yüzbaşı, ama kendisi bir silah manyağı. Kendisine özel silah odası var, içeri giriyorsunuz duvarlarda silahlar, tüfekler vs... Pala, kılıç hepsi var. Asmış öyle oraya. Yanda ufak bir çekmece vardı merak ettim açtım kutu kutu mermi var. Bir de durmadan söküp takıyor. Dün bir tabancasını aldı bana "Kronometre tut, başla dediğimde başla sevdiceğim." dedi, ben de tamam dedim. Kronometre tuttum, 10 saniyede o silahı söküp taktı. Tam 10 saniye... Şok oldum, eli müthiş bir hızla çalışıyor, nasıl oluyor anlamıyorum... Ama silahlarını hep benden uzak tutuyor, o silah odasını da izin alıp girebiliyorum. Sinirli biri değil yani öyle sinirlenip bana doğrultur diye falan düşünmüyorum. Ona karşı nasıl davranmalıyım, bu hobisi zararlı mı, asker olduğundan dolayı mı öyle? Ben tam olarak ne yapmalıyım, lütfen yardım...
Subay olan kocam silah manyağı, ne yapmalıyım ben, bu hissi çok kötü geliyor artık bana?
Cevapla