Sevgilim çok Troll?

Arkadaslar troll derken böyle hiç bir şeyi ciddiye almıyor espiritüel bir yapısı var. Her buluşmalarımızda erkek kankalarını çağırıyor. Onlarla gülüp eğleniyorlar, bende gırgır şamata anlamında bir kaç kahakaha atıyorum. dedikleri komik ama, bana karşı hiç ciddi değil.
Ben ciddi bir insan olduğum için benimle pek iletişim kurmuyor kısa kısa cevaplar veriyor.
Sadece ayna karşısı fotoğraf çekindiğimizde sarılıyor, ötesi yok. Ciddi konuşuncada "ya tamam ya abartma" gibi şeyler diyor, ayrılmakta istemiyorum ne yapmalıyım sizce?
Sevgilim çok Troll?
Cevapla