Arkadaslar troll derken böyle hiç bir şeyi ciddiye almıyor espiritüel bir yapısı var. Her buluşmalarımızda erkek kankalarını çağırıyor. Onlarla gülüp eğleniyorlar, bende gırgır şamata anlamında bir kaç kahakaha atıyorum. dedikleri komik ama, bana karşı hiç ciddi değil.
Ben ciddi bir insan olduğum için benimle pek iletişim kurmuyor kısa kısa cevaplar veriyor.
Sadece ayna karşısı fotoğraf çekindiğimizde sarılıyor, ötesi yok. Ciddi konuşuncada "ya tamam ya abartma" gibi şeyler diyor, ayrılmakta istemiyorum ne yapmalıyım sizce?
Ben ciddi bir insan olduğum için benimle pek iletişim kurmuyor kısa kısa cevaplar veriyor.
Sadece ayna karşısı fotoğraf çekindiğimizde sarılıyor, ötesi yok. Ciddi konuşuncada "ya tamam ya abartma" gibi şeyler diyor, ayrılmakta istemiyorum ne yapmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar