
Sevip aşık olduğunuz insan için ne yaparsınız? Ne fedakarlık yaparsınız?
§

Fedakarlık çok önemli. Yürekten , karşılık beklemeden.
Istad anlatilmaz ki kelimeler yetersiz kalir
Aynen abi
Eyvallah üstad
Naber abi hayirli cumalar
Abi uykusuz ac ve bekliyorum
Yok qbi haftaya gidicem izne cikicam yil basini bagladim
Abi su an inan istemiyor canim
Sevgim karşılıklı ise herşey
Aynen
Teşekkür ederim
Yanında olurum bırakmam 🙂
Cevap
3Cevap
Sevdiğim insan için elimden geleni yapar, fazlasını yapmak için de çabalarım. Abi yoğunluk var kısa kestim. Sesli mesaj gülücük.
Rica ederim abim bende teşekkür ederim 😅
Olmasi gerekecek duzeyde değecek icin yapilabilir.
Şarkinin agirligindan politiklestim 😁😂
Biraz oyle oldu ya halsizim esasinda onun disinda pek bir seyim yok ama 😁😀
Bir de sanırım evde sıkıldım 😏😂
Insan kafayi yer ya o ninniyle 😁😂😂
Ee piş piş ne ya bu , amaannn boyle uyutulmadik biz annem guzel guzel masallar anlatirdi ortami sessizlestirirdi 😀😀Halen de gurultulu ortamda ve her yerde uyuyamam 😀
O yildiz benim zaten bayim unutuyorsunuz hatirlatayim 😒😒
Yok annemin orjinal masallari var onlar guzel oyle internet urunu masal ile uyumam hihhh 😏😀
Bak ya 44 yıllık yıldızıma ortak çıktı😤😂neyse iyileş yıldız konusunu o zaman konuşuruz 😁en sonunda bana masal okutacaksın, yükleyeceğim buraya sende dahil dinleyen herkes bir daha masal dinlemeye tövbe edecek😂😂🤣Sesim kötü bağırarak havada uçan kargayı düşürürüm sesimle çünkü bağyaan😁😁😁
Ortak değil benimmmmmmmm 🤨😃
Senden masal mi istedim ben acaba 😏😀
Burda saksagan ve kargalar da var ve sesinle onlardan da kurtulmus olabilirim 🤔Hic fena bir fikir degil esasinda 🧐😂
Uyuma mi 😒😒
Bana garezin mi var uyumayip yorgun ve dinlenmemis mi gideyim derse 😏😜😀
Tübitak mi sandın burayı 😏😀
Deneyselligin mi tuttu 😂
Evet Semihh 😂😂😂
Onjn gozleri cok farkliydii ya 🧐😀
Tepedeydi goz bebekleri 😳😂
Dikkat etmeye gerek yok direkt fark ediliyordu 😂😂
Birde yakın plana alip oyle giybetlerini yaparlardi ya 😂😂
Genel olarak dikkatli biriyimdir 😀
Ve Survivorun o donemini lesjntisiz izlerdim cok heyecanliydi o Nagihan ah o Nagihan yok muydu 😁😀Epey hirsli kadindi yaa 😀
Evet klasik lafi kiskaniyorsun 😂😂Beni sonrasi sarmadi 😀
Bilmiyorum ne olur yeni donemde 😀
O Ses Turkiye de oyleydi bir donem izliyordum juri komikti yarismacilar iyiydi sonra ama dedigim gibi tek donem izledim birakttim 😀
Murat Boz Athane Gokhan yetiyordu o havuc kafasıyla 😀😀😀
Burnun mu akiyor senin iyyyy 😁😂😂
Allahini seversen bir suru uyku emojisi varken gittin sumuklu bir sey buldun 😁😂😂
Gittim ben artik 🏃♀️😀
Iyi geceler yeniden 😀😀
Gunaydın , Tünaydın 😁😀
Tamam tamam kullanamiyorsun emojileri anladik 😜
Biraz halsizlik var o kadar bugunu de bir bitirseydim 😁😀
Bunun ustune yine Mono Lisanin kuzeni geliyor bak cok biliyorsun diyecek 😜😂😂
Evet vucudum vitaminsiz kaliyor o dogru nerde luzumsuz sey varsa onu gidip yiyorum 😂😂
Düşmanlarını yok ederim. :D
Evet :D abi şimdi sana meteor atacağım xd hahaha
:D :D :D Abi boşa gitmesin diye atıyorum ya.
:D :D %50'SİNİ ALIRIM
:D %90nını aldım sağolasın. xd
yapmayacagım bısey yoktur ama ıntıhar etmem okadar
O benim yerime herşeyi yapıyor
Amin
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar