
Diken gülün güzelliğidir. Cesaretin varsa dikenlerine katlanıp onu koklayabilir sevebilirsin.
O gül sadece elini kesen sana güzel kokar diğerleri o kokuyu senin kadar alamaz.

Sevmenin her hali guzeldir... Benim bas lafimdir ask ise acisina da sancisina da raziyim yasadim demek yasayabilirdim demekten daha guzeldir.. O sebeple acitsa da kirip dokse de basimiza tactir sevgili😊
ne güzel :)
Gul diken filan denilince direk aska bagladim ben🙈🙈🙈🙈 ve evet guzel cunku ask busbutun guzel bir sey 😉
Şu Sözü buraya birakayım; herşeyi anlatıyor: "Hiç kimse kahır yaşamak için aşık olmaz; 'Kahrın da hoş' diyebilmektir aşk." ~Nuri Pakdil
voov :)
eig verecem sana :)
:D Gülü öyle bir tutacaksın ki, seni dikeni değil o güzelliği etkilesin, yüzünde güzel bir tebessüm belirsin sonra o tebessümden sonra büyük bir kahkaha at ki acısını önemsemeyesin :D
Dikensiz yerinden tut be Emre :D
İlginç bir strateji...
Cevap
4Cevap
Dikenli bahceden gecmek daha muhim :)
#themre
'Vazgeçilir tek çiçek gül mü 😂 ' işte erkek zihniyeti
adasd :D hani nerede 1.78 im Bahar hanım :D
ahahaha :D
Efendim bana bakmıyo' diye, Onu sevmekten vazgeçemem ki..
Sevmekten vaz geçemedim ama dikenleride canımı çok acıtıyor :'(
Ben vazgeçtim maalesef..
Değerini sonradan anladım ama iş işten geçti sanırım.
geçmiş olsun :)
Geçmedi henüz.. 😔
Geçmez :))
Hiç mi geçmez..😔
vazgeçilmez ama söz konusu bensem benden her şey beklenir vazgeçerim geçmem her şey olabilir :D
Gülü sevmeye cesaretin varsa, diken batınca ağlayamayacaksın..
Sen hiç kırık bardaktan su içtin mi? Veya bardak kırık diye su içmekten vazgeçtin mi?
Dikeni de fena can yakıyor ama😂😂😂😂
En iyi ben bilirim.
Hele kıymık olur batar ya parmağa ne lanet bir şeydir o :)
Maydonoz yok diye lahmacun sevmekten vazgeçilir mi
helal :))
Geçilir tabi bu nedir 14 yıldır yeter artık daa 😎
Çabuk pes ederim canımı acıtan bir şey de
Bu saatten sonra o gülü kökünden kökleyip atıyorum
Vazgeçilmez.
Vazgeçilmez.
Hiç sevilmez mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar