.. akşam olur eşi uymuş olan bir adam eşinin üstüne üşümesin diye iyice kapatması ... eşi gec gelcek eve eşini bekleyen kadın ... hastalanınca gözleri dolan bir kadın bir erkek her daim aynı yastık da yaşlanır ...
Romantizm bu kadar düştü mü? Dudaktan öpmek ve ceket giydirmek mi romantizm? Kalsın o halde Tv den gördüğümüz şeyler ne çabuk etki ediyor hayatimıza :)
Yani bu ikisi arasında karşılaştırma yapmak zorundaysak tabi ki kadının yaptığı daha romantik :-) Ceket verme çok sıradanlaştı artık ondan kadın dedim 🤗
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinin/eşinin dudağında kalan yemek kırıntısını öperek alan kadın mı, üşümesin diye ceketini veren erkek mi daha romantiktir?
En İyi Cevaplar