Sevgilinin/eşinin dudağında kalan yemek kırıntısını öperek alan kadın mı, üşümesin diye ceketini veren erkek mi daha romantiktir?

Sevgilinin/eşinin dudağında kalan yemek kırıntısını öperek alan kadın mı üşümesin diye ceketini veren erkek mi daha romantiktir?
Sevgilinin/eşinin dudağında kalan yemek kırıntısını öperek alan kadın mı, üşümesin diye ceketini veren erkek mi daha romantiktir?
#SevgiyeÇeyrekVar
Sevgilinin/eşinin dudağında kalan yemek kırıntısını öperek alan kadın mı, üşümesin diye ceketini veren erkek mi daha romantiktir?
Cevapla