Beni bırakmayacağına söz ver diyen erkek?

Arkadaslar sevgilim bana senden tek bir şey isteyeceğim dedi ne diye sorduğumda ise beni hic bırakmayacağına söz ver dedi durup dururken hic lafı sözü bile edilmemisken? Benim ona güvenmediğimi falan mı düşünüyor acaba?
Güncellemeler:
Söz vermedim arkadaşlar konuyu değiştirdim...

0|1
1324

En İyi Erkek Görüşleri

  • Merhaba,
    Beni bırakmayacağına söz ver diyen bir erkek! Hayatın tokadını yememiştir büyük ihtimalle. Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler.
    Ona güvenmediğini düşünmüyor. Senden güvence almak istiyor. Söz versen de söz tutulmaz genel olarak. Söz uçar yazı kalır demişler..
    Çok duydum ben, hep yanında olacağım, sensiz olamam, sensiz yapamam, ben seni asla bırakmam gibisinden neler duydum neler. Sonuç kimse yok...

    0|0
    0|0
  • Çok saçma şeyler ya, iki dakika sonrasının garantisi yok.
    Beni bırakma ne demek. Ya bı anda sogursan ne olacak.
    Kimse tutamayacagi sözler vermesin ve büyük konuşmasın.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Güvenle alakası yoktur. Bence sevgisini düşündü. Sevdiği için söz verdirdi çünkü seni kaybetmek istemiyor.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1122
  • ezik demek ki terkedilme korkusu var. Sana bunu söyleyerek hata yapmış şimdi sen içgüdüsel olarak herhangi bir kavga da geri adım atmayıp daha çok üstüne gideceksin

    0|0
    0|0
  • Hmm bu çok hata yapicam ama sen yine de gitmeyeceksin demek gibi ben olsam kaçardım

    0|0
    0|0
  • yok seni cik seviyor... kaybetme korkusu yasiyor...

    0|0
    0|0
  • Tutamayacagin sözler verme dostum sonrasinda gidersen çocuk için kötü olur 😊

    0|0
    0|0
  • Önce kendi bırakır öyleleri ben bunu demem kimseye çünkü bırakmak zorunda bıraktırır Allah imtihan olurum babayı alırım kısaca

    0|0
    0|0
  • söz verme zaten çünkü o sözü tutabileceğinin garantisi yok.

    0|0
    0|0
  • Hayatında İlk defa kız bulmuş kaybetmek istemiyor herhalde.

    0|0
    0|0
  • Öyle diyinlerin çoğu kendileri bırakıyo maalesef.

    0|1
    0|0
  • ayrilirsiniz yakinda

    0|0
    0|0
  • Enişte sağlamcı çıktı

    0|0
    0|0
  • Klişe laflar knk işte

    0|0
    0|0
  • muhtemelen sıkıntılı bir olayı var

    0|0
    0|0
  • Ergen sözleri

    0|0
    0|0
  • Zaten öyle diyenler gitmiyor muydu?

    0|0
    0|0
  • Söz versen zaten yatardı o iş

    1|0
    0|0
  • Daha önce kötü tecrubesi olmuş.

    0|1
    0|0
  • Boş yapmış 1 haftaya ayrılırsınız çifte kumrular

    0|1
    1|0
  • Askerde boynuz yiyen gariban çok korkmuş.

    0|0
    0|0
  • Çocuktur

    0|0
    0|0
  • Yok o sana güvenmiyor.

    0|0
    0|0
  • Hayır işi garantiye alıyor 🤣

    0|0
    0|0
  • dram yapmış

    0|0
    0|0
  • Ayrılık yakın

    0|0
    0|0
  • bir hatlar yemistir

    0|0
    0|0
  • Ayril gitsin

    0|0
    0|0
  • Seni seviyor.

    0|0
    0|0
  • Söz verme adamım :d

    0|0
    0|0
  • kendi bırakır zaten

    0|0
    0|0
  • Yalan suyum yalan inanma

    0|0
    0|0
  • Ozguven eksikligi olan pisirik bir afam

    0|0
    0|0
  • Malum aldatılma falan.. oğlan haklı

    0|0
    0|0
  • Konuyu neden değiştirdin

    0|0
    0|0
  • askere gıdeken bende demıstım söz demıstı gıderken bırakmak ne kelıme terk ettı terketmek ne kelıme aylar sonra klubeden aradıgımda ben kımım dedıgımde sesımı bıle unutmus baska bır erkegın adını söyledı la bı askerlık bıteydı...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...