Eşimin başkasıyla yazışmalarını gördüm, sizce ne yapmalıyım?

Merhabalar,
Ben dokuz aylık evliyim ve hamileyim. esim bensiz bir yere gitmez ve çok ilgilidir ama telefonuyla çok oynar ve wcye bile telefonla gider. Seytan durttu ve karıştırdım telefonunu. çinli bir kadınla yazışmalarını yakaladım. sen çok güzelsin bana fotonu gönder. bana Özel video filan yazıyordu fotoğraflarını çektim ve sordum hesabını. ozur diledi sadece bunların erkek grubu var orada geyik olsun diye yaptıkları biseymis. ben hemen affedecekmiyim. affetmedim. bana dediki eğer yatakları ayıracak san ve evde ayrı hayatlarimiz olacaksa nolacaksa olsun dedi. siz olsanız napardiniz evi terkeder miydiniz.
Eşimin başkasıyla yazışmalarını gördüm, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla