
Benin aman aman bir bahanem yok ama yıllar önce yağmurlu bir günde minibüs beklerken yanımdaki gence şemsiyemi paylaşabileceğimi söylemiştim.
O sırada sohbet ettik, tanıştık. Sonrası var tabi neyse. Yüzeysel olarak böyle

Psikolojide olan bir etki var "ben Franklin" bu yöntemle karşı taraftan kendiniz için bir şey rica ettiğiniz zaman , kendisine iyilik yapılmasından daha çok iyilik yaptığı zaman karşıdakine daha çok yakınlık ve minnet duyar.. bu taktik iyidir
Benle tanışırlar hep ben tanışmam çünkü insan sevmem hayatıma da kolay kolay almam
Bir bahane bulup dolaylı yaklaştırım. Ama bir gün buradan bir kıza şunu atacağım, içimde kalmasın :
Aşık oldum senin adın Marry Jane mi?
Sen bana gönlünü vericeyn mi 😀
Okuyunca engeller muhtemelen. 😂
Şoook şook fenomen bir kıza asılacak
Yok canım takıldım 😅
merhaba der girerim olaya
öyle yapmıştım zamanında..
Sonra evlendiniz mi
yok..
sonra.. dostça ayrıldık:)
Yine mi dram 😔
hayat dramdan ibarettir aslında:)
Drama alışmak istemiyorum 😅
en sonunda alışıyor kabulleniyorsun hayat bunu ögretiyor sana:))
Cevap
42Cevap
Biliyor musun hayatımda bir kıza sevdiğimi soylemistim direk çok ağır şekilde reddetmişti. Sonra 19 yaşımda tek başıma yurt dışına çıkıp geldim yetmedi 2 yıl eve kapattım askere gittim geldim. 3 kızı da geri çevirdim bu durum olduktan sonra şu an hislerim yok. Yani tanışma bahanem hiç olmadı ondan sonra o kadar meraklı kadın cesaret göstermesi gerekir tekrardan. Belki bu benim için değerli olabilirdi. Yeşil ışık ya da laf atmak değil direk net olacak. Samimiyetimle yazıyorum insanları kolay kolay hayatına almam maddi manevi çoğu faydalanmaya calisiyoo
Gerçekten mi 😢 ama sen sadece bir kız için bütün herkesi eleme gerçekten sevebileceğin kalbini atabileceği biriyle ol ve belki de vardır böyle biri
Öyle kesin etkili denecek bir cümle falan yok. Var diyen sallıyodur. O an en etkileyici cümleyide söyleseniz karşı cins sizden etkilenmemişse etkilenmez. Ama zaten aranızda bir elektriklenme olduysa selamun aliminyum bile desen kızla tanışırsın. (Tecrübeyle sabittir :d )
Bahaneyi kimse sevmez. Seven insan karşısına geçer itiraf eder. Özgüvenin varsa bir adım önde olursun her zaman. Denendi onaylandı 👍
Zaten tanışmak için adım özgüven göstergesi.
Bahaneyi çok farklı anlamışsınız siz.
Benim tanışmak için bir bahanem olmaz. Kendi kendime uzaktan severim. Genelde onlar gelir benimle tanışmaya.
Öz güvenli bir insan olarak, hersey benim hayatimda olagan gecer, sicak bir "merhaba" ile baslar hersey, bu ilkemdir, gerisi nasip :)
Özguven dedigimiz olay kendimizi kandirmaktirda neyse hadi 😂
@kuzey_ışığı oz guvene kandirmak diyorsan, sikinti buyuk sende dostum.. Saygiyi ve edebi elden birakmadan, medenice bir insana duygularini acmak, konusmak kendimi kandirmaksa, eyvallah sensin..
Özguven ne onu ogren bir bence. Cevap yanlis olmus baska bisey anlamissin
@kuzey_ışığı tamam sensin...
Doğaçlama olmazsa olmazım!!!
Plan yaparak tanışma huyum yoktur.!!
İlk kelime herzaman o anı yaşanmaktır.!!
Herşey bahane o yüzden direk konuya baliklama atlayacan aga, lafi çok dolandirirsan herşeyin b*ku çikar
bana en uygun sorusunu bulurum görüş yaparım cevap verirse tanıışım
Unutulan bir sey saga sola cok bakinma nedeni ile ne aradigini sormak.
bu geldi aklıma nedense
https://www.youtube.com/watch?v=qQ1ad6cHxJ0
Evet nerede kalmıştık
Pardonnnn
Ben sende kaldım da 😂😂
hayır diyemeyeceğini gibi büyük konuşmayalım da merhaba diye başlarım
Selam veya merhaba der yazarim cevap vermek karsidakine kalmis bisey
Çiğköfte ismarliyimi demiştim bir kere kabul etmişti he bide otobüs durağında bekleyen kıza motorla yanaşıp telefon numaramı gösterdim aradı ve arkama binip kaskı taktı öyle oldu yani
Onlar bunlar şunlar der sen özelsin ama der geçerim
Bir mağazada kıyafet alırken fikir sormuştum seçmemde yardımcı olmasını istemiştim😂
Çekingen biriyim kimseye gidipte o şekilde diyemem 😕
Ben hep yol sorarım, sonra da o tarafa gidiyorsanız beraber mi gitsek ya derim 😂
Hiç öyle bir kimseyle öyle bir çabam olmadı anlık yaşadığım için hayatı bir saniyem bir saniyemi tutmiyor 😂
Yağmur ve şemsiye bahanesini ben de kullanmıştım 😛😛
Beğendim kızla tanışmam için bahanem yok beni görmesi yetiyor zaten :D
Geçen tanıştım biriyle kıza sen yaşıyorsun dimi dedim 😅🙃
Kişiye ve ortama göre değişiyor bu bahane bu yüzden her kıza aynı taktik sökmez 😂
Bahane aramam çocukluğa gerek yok. Nazikçe sizi tanıyabilir miyim diye sorarım
Bayan istemedigi sürece hic bir b*k olmuyor. maalesef takla da atsan amuda da kalksan bu böyle...
Bu soru beninde aklımdan geçti kıx bugün. Sana kısmetmiş.
Telefonumu önüne atıp numarasini yazmasini beklemek
Denenmistir hepsinde olumlu sonuç 🙌
Bir arkadaşım sizin arayışta olduğunuzu söyledi de, ben de bulmanıza yardımcı olmak istedim :)
Çok fazla seçenek var bence bu soruya cevap 😄
Yazmıştım sanki ben daha önce :))
Bahane aranıyorum ki 😏
Tanışma bahanem olsa şu an tek başıma olmazdım
Niyet ettim bugünkü kızla tanışmaya derim
İlaçları yolladım aldınmı
Abazan olarak görüneceğimden ben kimseye yürümem
direk evlimisin diyorum hemende cevap geliyor
Hayır, gerek var mı bahneye
Sizi biryerden tanıyor gibiyim 😂😂
Aklıma gelmedi hanımefendi
Bahane aramam
Saati sorarim
Sonrası malum
Hiç başıma gelmedi
Çakmak var mı
Şişşş annen arı mı
Tanisamadik maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar