
Şair Cemal Süreyya 'En uzun süren sevdalar yarım kalanlardır' demiş.
Sizin hiç yarım kalmış sevdanız oldu mu?

Yarım kalmış sevda
Ne demek bilirmisin
Yarım kalmışlık
Yarım insan
Yarım kalan gönül
Yarım elma
Yarım yarım yarılma
Yarıma dair ne varsa
Hepside yarılsın ortadan ikiye parça pinçik olsun
Yarım bırakmayın hiiiiiç bir sevdayı valllaaa yarım kalırsınız
Ayyyyy kafayı yedim
😇😇😇😇
Çok doğru söylemiş
Cemal Süreyya
Akıl bile yarım kalıyor
Oldu tabii ki...
Kavuşursan aşk olmaz demiş Aşık Veysel
Şair burda şunu ifade etmiş...
Yarım kalan sevda içten, içe yaşanılan masum sevdalardır.
Ama bazı sevdalar vardır ki nefretlerin kurbanı olurlar, kısaca yaşanılan her sevda gönülde barındırılmaz.
Yarım kalan bir sevdam olmadı, kendimi hiç bir zaman yarım bırakmadım;koptum benliğimi alıp yeni sevdalara.
Teşekkür :)
yarim sevdalar her zaman insani olgulastiri kendinizde mahkeme kursiniz
Cevap
13Cevap
İlk aşkım platonikti. Öldü. O anki sevgilisi unuttu ben unutmadım. Doğru demiş Cemal Süreya.
Olmadı 1 kere platonik sevdim gerisinde duygularımı ifade ettim
Ben elmayı bile yarım bırakmam, sevdamı mı yarım bırakacakmışım. Günak.
Sevdam yarım kaldı mı bilmem ama beni. Kolum kanadım kırık..
Evet maalesef zamanında oldu.
Yarım kaldı ama olsun tadı damağımda kaldı...
Herkes eksik kalmıştır.
Hayır çok şükür olmadı :)
Esas hiç başlamamış olanlar uzun sürer
Hiç biri bitmediki 😂
Cemal Süreya, dediğinde haklıdır.
Olmaz mı ksksndnsks
Hayır olmadı
kaldı...
Oldu evet
Doğru demiş
hep kaldı :)
umudum yok
Oldu
Karistirma oralari
oldu olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar