Yüzü güzel olan fiziği güzel olmayan birinle evlenirmisiniz?


Geçen bununlu ilgili bir paylaşım yapmıştım. Yüz güzelliğini seçenlerin ilişkilerimin daha sağlıklı ve uzun sürmesiyle ilgili. Sanırım cevabımı da vermiş oldum.
Anlata bildin :D
Tesekurler
Sesin çok guzel
Kız çekil surdan ben söylemedim adama şımarmasın başkale görmesin diye sen cıktın defol
😁😂😂😂😂
@LEYLAHOŞGÖREN https://vocaroo.com/i/s0AB15Pbv21V
💟💟
Yok mk güzel/ yakışıklı olmayan biriyle asla evlenmem 😏 ne alaka ya kastı artık güzellik mevzularini evliliğe bağlamanız
Mecbur evleniyorlar 😁cevremdeki kizlar adrianami erkekler davidmi😅😅😅😅😅😅
Cevap
41Cevap
Kilolu ise HAYIR.
Bir kadında kilo ve sigara varsa ben almayayım, kalsın.
Kalbi güzel olan kadınla evlenilir. Evlilik çok başka bir durumdur..
Problem yok ama karakter yoksa olmaz hiçbir sekilde
Dış görünüşü aşırı çirkin olmasın yeterlidir. Önemli olan karakteridir.
Evlenirim.. Bide karakteri de olgunsa ve merhametliyse tamam kesin evlenirim.
kafayi kaldirip bir etrafindaki evlilere bakar misin?
Eğer iyi kalpli akıllı vede efendiyse neden olmasın
Zor soru aslında..
Bazen yüz güzelliği yeterli olmuyor.. : )
Karakteri güzelse yüzü olmasa da olur... Yoksa geri kalanını salla gitsin..
Karakteri güzel biriyle evlenirim fizik güzellik gecici
Yüz güzelliği fazla önemli değilde fizik biraz uyumlu olmalı
Yüzü ve karakteri güzel olsa yeter aslında fiziği zaten bozulacak
Seviyorsam evlenirim 😅
Hayır abim fizikte önemli @azra_suu gibi fiziği olsun direkt evlenirim
karakterini sevdiysem Yüzüde fiziğide s. et
Kişiliğide güzelse evlenirdim.
Kime neye göre güzel?
Akıllı dürüst bir kız ize neden olmasın
bu soruyu soran embesil hariç evlenirim tabi
Güvenim varsa duygularımda varsa evet
Hiçbiri tek başına bisey ifade etmez.
Bir kızla evlenmem yok
Kalbi güzel olsun fizik önemli değil
Benim için fizik daha önemli
Kuş sütüyle beslerim onu forma sokarimm. d
Teorime uyuyorsa neden olmasıb
Yüzü güzel olsun istiyorum zaten ben
Bana göre güzel, onlara göre değildir.
Sevişgen olsun yeterli
sevince yüzede fiziğide bakılmaz
eğer yanında huzur buluyorsam evlenirim
kesin evet
Aşırı çirkin değilse fiziği olabilir.
Önemli olan karakteri
Bunlar burda sevisiyo ama evlenmiyor
Neden evlenmiyorlar
Bilmem ki kilo konusunda sikintilarin mi var
Yok ne alaka
Bilmem o izlenimi yarattin
Ne dedim de yaratim
Yazdigin soruyu okursan
Sadece merak ettim yoksa problem yok yani 😂
Yüzüm güzel ama fizigim iyi degil evlenir mı benle demişsin işte
Sacmalama
Evlenir bu abazalar
Neden yüz güzel biriyle evlenilmez mi
Kesinlikle evet 😉
evlenmem
Neden
yüzü güzel olupta çok kilolu bir kızla evlenemem
Kilolu degil
nasıl?
Evlenirdim
Fotoğraf güzel
Hayır evlenmem
Ewet
Hayır
İçi güzel olsun:)
Evet olabilir
evleniyorlar ya
Ben evlenmicem
Tabiki evet
mikerim
yatakda nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar