üniversite son sınıftayız ve aynı sınıftayız. ben onun tarafından terkedildim. bunun sebebi onun artık bir ilişki istemiyor oluşuydu başka hiçbir sebep ne bana ne arkadaslarına soylemedi. 3 aydır ayrıyız. biriyle konusmaya başlamış sürekli telefonu bana doğru tutup mesajlaşıyor. onu görüp görmediğimi de teyit ediyor kapının önünde kahkahalarla telefonla konuşuyor ve bana bakmaktan da çekinmiyor. son görülmesi hep sabaha karşi. ki o bu şekilde yapmazdı 12 dedin mi uyurdu.
terk edilmeme rağmen bana bu yapılıyor ve son sınıfımda okulu bırakmak üzereyim.
eskiden onun amacını çözmeye çalışırdım. şimdi kendi ruh sağlığım konusunda çok endişeliyim. lütfen bana bunun sebepini neden canımı yakmaya çalıştığını ve benim ne yapmam gerektiğini söyleyin. teşekkür ederim.
terk edilmeme rağmen bana bu yapılıyor ve son sınıfımda okulu bırakmak üzereyim.
eskiden onun amacını çözmeye çalışırdım. şimdi kendi ruh sağlığım konusunda çok endişeliyim. lütfen bana bunun sebepini neden canımı yakmaya çalıştığını ve benim ne yapmam gerektiğini söyleyin. teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
hcnfh
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar