Kızların olgun erkek ya da yaşı büyük erkek merakı niye?

Ben bunu pek anlayamadım.Nüfus pramitlerine bakıyorum ortalamada kadınlar daha uzun yaşıyor fakat kızlar yaşı büyük olsun istiyor :) Herkesin ne kadar yaşayacağını Allah bilir fakat yarı yolda kalabilirsiniz 10 yaş falan büyükse :) düşünceleriniz neler ?
Kızların olgun erkek ya da yaşı büyük erkek merakı niye?
Cevapla