Büyük aşklar kavgayla/nefretle başlar denilir, gerçekten bu böyle midir?
Siz hiç kavga ettiğiniz biriyle aşk yaşadınız mı yoksa bu şehir efsanesi mi?
#sekkiz
Siz hiç kavga ettiğiniz biriyle aşk yaşadınız mı yoksa bu şehir efsanesi mi?
#sekkiz


Aşk olarak değil de samimi bı arkadaşımla böyle başlamıştı.
Şimdi 'ya biz senle anlaşamıyorduk demi' diye eskiyi yad ediyoruz. 😄
teşekkürler 😊
Biraz tartışma ve kırıcı ile başladı
Yok yooook benle kavga eden bir daha yuzume bakmaz )))
Arkadaş oldum
Aşk yaşamadım hocam
Belki😊
Cevap
14Cevap
Tutkuyla aşkı karıştırmaktır insanlar arzuladıkları tutku duydukları şeye aşk diyorlar o kadar basit birşey midir aşk... Aşk zaman alan birşeydir öyle anlık birşey değildir emek ister özveri ister saygı ister anlayış ister sadakat ister anlık isterde ister
En iyi arkadaşlarımda kavgayla başladı
Eşimdende nefret ediyordum kavga ediyordum şimdi 3 yıllık evliyiz:-)
Bildiğin dolu dolu 3 yıl :-)
28im profda tel kitlendi öyle oluştu şimdi düzeltemiyorm
Amin tişkürler:-)
Aşktada oluyor arkadaşlıktada, en iyi arkadaşlarımla hep kavga edip tanıştık
bir kere öyle olay başıma gelmişti. bir süre aşk yaşadıktan sonra bitti...
Yani ata sozu en iyi dostluklar kavga ile baslar diye yillarca bize soykendi ve bunu da bizzat yasadik.
Yaşamadım..
Yalan dolan.. Filmlerde olur onlar. :D
Yaşamadım... Ama,
Her ser dediğimizde bir hayır, her hayır dediğimizde bir şer vardır 🤚🎈
Hayatında kaç aşk yaşıyorsun da en büyüğünü seçeceksin (genel olarak yani ) : bu genellemeye katılmıyorum ben.
Ben kavga edince sürekli ediyorum hiç aşka dönüşmüyor 🤣
Seni kandırmışlar dostum 😊
Neyse artik aşk yaşarım diye kızlara ağız burun dalma da 😁
Yakışır kardesime😊
Sadece filmlerde öyledir.
Biraz doğruluk payi var
Cidden kavga İle başlar
Nefret ten sevgi dogar
Yok olmadi
Hayır
Saçmalık. aşkta kavga olur mu
Hayir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar