Biliyorsunuz ki sosyal medyada erkekler coşuyor. Bir mesajlar, bir yürümeler derken bir bakıyorsunuz yürüme konusunda Usaın Bolt'a tur bindirmişler. Peki hangiler artık kabak tadı vermeye başladı?
Cennet tadilatta herhalde senin burada ne işin var?
Haritan var mı? Gözlerin kayboldum da.
Bana kalbine giden yolu tarif eder misin?
İlk görüşte aşka inanır mısın? Yoksa gidip tekrar mı geleyim
Diğer (Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkeklerin, karşı cinse yürüme mesajlarından hangisi kabak tadı vermeye başladı?
Erkekler mgtow cu olmalı ve kızlarla konuşmamalı fazla. Siz erkekleri böyle aşağılamaya küçük düşürmeye çalışıyorsanız o zaman kendiniz erkeklerle tanışın. Armut piş ağzıma düş, hiçbir şey yapmazsınız anca eleştiri. Yürümek kelimesi de flört anlamında kullanılmaz, tükçede böyle bir anlam yok. Türkçeyi katlediyorsunuz. Kadınlar çok şımarmaya başladı. Sizin gibi feministler erkek-kadın ilişkilerine zarar veriyor. Sonra da yalnızlıktan şikayet edip konular açıyorsunuz. Kalitesiz erkekler size yazmaya devam edecekler ama kaliteli erkekleri kaybediyorsunuz ve bunun farkında değilsiniz.
Valla şahsen ben kızdırmayı tercih ediyorum. Hoşlarına gidiyor be ilginç insanlar bunlar ya😅. Dipnot sosyal medya kullanmıyorum. 1e 1 görüşmede oluyır bunlar😊
En sinir olduğum şey şu, naber Adana ya geliyo musun ya da hangi şehirde yaşıyorsa.. o nasıl bir soru ya örneğin Manisa'ya geliyor musun. O kadar genel ve boş bir soru ki. Ne alaka durduk yere neden geliyim. Ya davet ya da hafta önce geldin mi diye açıkça sor. Geliyor musun ne demek ya. Sanki sinema dan bahsediyor. Nefret ediyorum. Sırf bu yüzden bir sürü kişi engelledim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Seni seviyorum demeleri lan abi mesaj atıyorlar hiç konuşmamış olmana rağmen fotonda yok hesapta ben sana aşık oldum benimle sevgili olurmusun
Kızlar çok şımarık oluyor fantastik ne kadar klişe olsa da söz yazıyorlar bu örneklerin gibi keko oluyorsun, selam yazıyor ergen oluyorsun, merhaba yazıyorsun cevap gelmiyor, Selamun Aleyküm diyorsun dunkof diyorlar, yanına gelip konuşmak istiyor sapık diyorsunuz. Anlamış değilim ne demiş Albert Einstein " Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur."
Bunların hepsi diyebiliyor muyuz? Şahsım adına, şunlardan birini bile kullanan erkeğin başarılı olacağını sanmıyorum. Tabi karşısındaki kızın istediği de bir iki gecelik bir şeyler değilse... Uzun soluklu, güvenebileceği birini isteyen hiç bir kız, böylesi çapkınlık zırvalarına kapılmaz, kapılmamalıdır da :D
2 Cinside teraziye koymadıkça, bayan olarak karşı cinsten insanlar içindeki varlığın ile muhattap olduklarına karşı olan kişilik ve beden dilin ile davranışlarının karşı tarafın nasıl anlamlandıracağı ile alakadar'dır erkeğin mantıklı veya mantıksız muhattaplık yöntemleri ve sözleri ile davranışları..
Ben bugün beğenip tanışmak istediğim bir kızla. Sizi birkaç kişinin hikayesinde gördüm, eğer sizin için sakıncası yoksa tanışmak istiyorum dedim. Anlıyorum aman Ben istemiyorum pek iyi geceler dedi. Rahatsız ettiysem özür dilerim dedim iyi geceler dedim. Ama neden bir sans vermedigini anlamadım
cevap vermeyin olsun bitsin. ne bu egolar havalar? adam yakışıklıysa, zenginse osursa mis gibi koktu dersiniz. tükürse biraz da yüzüme dersiniz. küfür etse haşin, kavga etse maço dersiniz. işin içinde ahlaksızlık, terbiyesizlik ya da aşırıya kaçmış sulanma yoksa bırakın adamlar testestoronlarını salsınlar. size zararı yoksa engelleyin gitsin.
yok kanki sosyal medyasi yoksa bir sorun yok. ya da cevap vermeyip engellerse azalıyo tabi. ben instagramda az kisi takip ediyodum dm atanlara cevap vermiyodum sonra kimse yazmadi zaten
Kizda bitiyor iste olay cok garip toplum olduk her konuda herseyide maddiyata dokuyoruz guzellik kariyer para iliskiyi belirliyor nese uzatmayayim tesekkurler🤔👍
bana gore internetten tanisan insalae toplumda degeri saygısı olmayan insanlar yanındakini kazanamayip kismetini buradan ariyor demek.. akrabasi esi dostu komsusu tanıdıklarını birakip internette kismet araniyorsa vardır bir preblem
Belki de asosyal bir toplumun parçaları olduklarından dolayı herşeyi internetten bulduklarını düşünürsek sosyal medyada tanışmalarını yadırgayamayız. İnternetteki sosyal ilişkilerin yüzdelik çoğunluğu kısmet için olmadığınıda biliyorsunuzdur ki öyle olmasa da toplumda ki değer saygısına indirgemeniz çok yanlış. Sosyal medya günlük yaşantının vazgeçilmezi olmuş durumda ülkemiz için değil dünya genelinde böyle.
bir erkek bana yazmıyor, kızların marjinal girişleri hoş olmuyor kendi adıma kızlara mesaj atmıyorum her türlü en çirkinine bile sağolsun a** abazaları 500 tane mesaj atıyor, lüzum yok beğeniyorsa onlar atsın umrumda değil
Ruhsat gerekiyor mu? 😁 Gıcıııkk, şımarıııkk diyerek belki ilgi çekerim diye düşünmek 😂 Bakışlarının altında kalabalıklar içinde yalnız bır kadın görüyorum ıcındekı cocugun çığlıklarını kımselerın duyamadığı😂 ahahah 😂😂
Aklı cinselllikten ibaret olan hemcinslerim gibi değilim kadının üstünlüğünü hayatın her alanında benimsemiş tamamen pasif erkeğim kadına cinsel obje gözüyle bakmıyorum
Aslında bu kelmilerin hiçbirine ihtiyacım yok. Çünkü yakışıklı oluşum benim kızlara değil kızlar in bana yavsamasina neden oluyor. Böyle bir sıkıntım yok çok şükür.
Abazalık başka birşey değil Egolu kezban kızların g ötünü kaldırmaktan başka birşey değil demekki telavyv deki askeri kampta bayan askerleri görseler kezbanların yüzüne işe mezler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Dünyanın 8. harikası sensin, gözlerin ne güzel, ben zenginim, seni krallar gibi yaşatırım, benimle evlen vb vb gibi. 🙂
En İyi Cevaplar