Trovestiyi çok özledim ama aradım özürlü gibi hareketleri var napıcam?

numarasını buldum aradım mal gibi küfür edip tersledi beni habire otomatik mesaj atıp duruyo en sonunda aradım amacın ne diye sen kimsin dedi ben vero dedim sen kimsin dedim bende o da küfür etti neden özürlü gibi değişik yapıyo kendini madem istemiyo niye habire yazıyo kafam allak bullak oldu iyicene bir yandan da flörtözüm var ona da bişi hissetmiyorum bu özürlü gibi davranan pis troyu unutamadığımdan ben napcam?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
...
Trovestiyi çok özledim ama aradım özürlü gibi hareketleri var napıcam?
Cevapla