Tabuları yıkalım, erkeğin 10 20 cm arası farkla uzun olduğu çiftleri görmeye gözler aşina, kadınlarımızın genelinin biraz kısa olduğu bir toplumuz. Yine de ve yine de diretiyorum çocuk gibi kızlar geziyorsa dev gibi adamların yanında, tam tersi de olmalı ve bu da normal karşılanmalı , normal karşılanmaması hatta negatif enerjinin bu çiftçimize isittirilmesi hissettirmesi haram gibi bir şey olmalı.
ben 183,5 isem ayakkabı ile 185 civarı oluyorum. kızda topuklu ayakkabı ile bana yaklaşmalıdır yani 12 cm topuk desek 180 olmalı. bu durumda 165 168 idealdir hatta 170 ideal seviye denebilir.
biraz önce topukludan bahsetmiştim. benim boyum tam 183,5 ve ayakkabı ile 185 i geçiyorum. sevgilim 12 cm topuklu giyse 180 olur yani benden yine kısa duracak ve en ideal seviye demiştim.
183,5 boya sahibim ayakkabı ile 185 i geçiyor. sence bana nasıl bir kız lazım? geçenlerde biriyle tanışmıştım aramızda 5 cm vardı ve muhteşem uyumlu duruyorduk. kızda da 5 cm topuk vardı. yani kız 173 ben 183 10 cm fark vardı aramızda. ben 170 ideal diyorum sence senin yorumun nedir? sevgili kriterlerinde boy önemli midir? dünkü konuşmadan sonra burda da bir soru :D
En İyi Cevaplar