Hayır yani neden aslan, kaplan değilde ayı ve öküz deniyor 😁😂


Ben insana benzetiyorum sevdiğimi bazen gıcık bazen cins bazen uyus olsada insan olduğu için seviyorum !!!
Yanlız öküz lafını söyleyeni çok duydumda hiç ayı duymamıştım 😅😅😅
Eee buda benim cahiiliğim 😜😜😜😜
Aslan gibilerde romantik degiller ya öküzlük , ayilık ordan geliyo işte😄
cünkü kadinlarin öküz ve ayidan baska bildigi kelime yok... bana öküz der mesela bende diom yanlisin var bak seni nasil tavladim ayni cita gibi avima sessiz sessiz yaklastim sonra hamm..
Erkeğine göre değişir her erkek ayı veya öküz değildir, ayı veya öküzleri tercih edenlerin sorunu bu, önce ayıyı seçerler sonra o ayıyı öküz ederler. ;)
Cevap
27Cevap
Eski sevgilim boga burcuydu ve bazen cidden öküze bagliyordu 😂
Teessüf ederim bende boğa'yim yani arıca çok kabasınız
Aa siz 😂
Görüşlere bakarken hakarete uğradım resmen dayanamadım 🙄
Burda eski sevgili soz konusuydu ztn. :))
Haklisiniz ben boğa burcu öküz falan olunca alındım galiba 😅
İnsanlardaki hayvan sevgisi sanırım. Çünkü erkekler, kızlara at gibi der, kadınlar da erkeklere öküz gibi. İnsanlardaki bu hayvan sevgisine hayran olmamak elde değil.
Aslinda bu kisilerin yaptiklari yuzunden ve iliskilerde biraz dahs odun kalan ormantik kalan kisim biz erkekler oldugumuz icin o yakistirmalar dogal 😂
Ayyy ben bunları yerimm bunlar gibi oldular da biz mi yok dedik bunlar bile çok sevecen bir kere 😂
Aslan kapalan avinin pesinden koşar. Biz öküz gibi bakarız
Benzetenler kendilerinden birşey görmek istiyorlar.
İstenmeyen davranışlarda bulundukları için romantik olmamak gibi😊
Güçlü olduğu içindir biraz maçoluk var heralde hayvanlarda da 😂
Kadinlar kendi kusurlarlarini girmek yerine erkeklerin kusurlarını aradıkları icin
Çünkü ayılar da öküzler de yapısı gereği; kibar, nazik, anlayışlı, sevdiğini koruyan, karşıdan karşıya geçerken sağına soluna bakan entelektüel hayvanlardır
Erkek ayıysa ve öküzse bir bayanda onun yanındaysa demekki ondade var ayılık ve öküzlük
Hiç ilişkim olmadı anlamam bana ayı öküz diyenin de dilini koparırım
Çünkü öküz gibiler 😅
kadınların bu kelşimelerden başka kelime bilmediğinden
Neden bilmiyorum ama bu öküzler çok sevimli hayvanlar, ben ondan diyorum aşkıma😂
Hiç bir öküzden iltifat duydunuz mu?
Bıldırcından da duymadım
Güçlü hayvanlar oldukları için 😂
İnsan bir aynadır ancak yansımayı gösterir ☺️
Bence kızlar daha ayu
Hödük davranışlar sergiledikleri için.
Ben öküz demem odun derim mesela
Bende kadınları inege benzetirm ne var bunda 😉 çünkü inek gibi yalliyorlar
yaptıklarımızla hakediyoruz :)
Ee bazıları öyle olduğu için.
Şaka şaka ben demem kimseye
Hafif Öküzlük iyidir bence😂😂😂
Düz mantık olduğumuz için:)
İyi yaladığımızdan mıdır nedir acaba bende tam bilmiyorum
Bende kadın milletinin neden bu kadar k@hpelik yaptığını merak ediyom
Kadın neden at gibiyse o yüzdendir
Okuzler cunki
Güçlü oldukları için
Odun var unutma
Odun var bide
Öyle değiliz aslında
Sizinkiler oyle bence
Çünkü odunlar
Evlilerde oyle :))))
Odun olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar