Güncellemeler
+1 yıl
Günceel

Pijama giyecek halin yok neden abartı olsun
Yok pantolon falan
Rahat ol ya gayet sade ve şık bu
Cevap
6Cevap
Hayır normaldir kesinlikle
Günlük bu abartı değil
İç çamaşırı yoksa gayet ideal
Abartı falan değil
Tek Derdiniz Bu mu cidden
Kızların tek derdi aşk
bana hoş gözüktü
çok hoş
Sonbahar için normal
Kötü
Olur bence
Guzel
Pantolon giy çık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar