Ben kadınlara karşı çok utangacim. Kadınlara nasıl yaklaşımda bulunmalıdır?

Bir kadınla tanıştığım da anlatacak birsey bulamıyorum ve kadında benden sıkılıyor. içimde hep ya saçma birsey söylerim diye susuyorum ve kadın konusuyo konusuyo ben mal gibi dinliyorum. Yüz yüze konusamiyorum ama mesaj yazarken daha iyiyim. Bu kadin benle arkadaş olmak istiyo sadece ama ben onu etkilemek içn ne yapmam gerekir. .
Ben kadınlara karşı çok utangacim. Kadınlara nasıl yaklaşımda bulunmalıdır?
Cevapla