Sevgiliniz /eşinizle el ele yürürken sağda mı solda mı durursunuz?

Soru anlam itibariyle tezat barındırıyor (yürümek /durmak ) ama siz hangi tarafta duruyorsunuz?
Ben hep sol elimle tutar, sağ tarafta duruyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun! :)
Sevgiliniz /eşinizle el ele yürürken sağda mı solda mı durursunuz?
Cevapla