11. Sınıf kız ile 9. Sınıf erkeğin çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şöyle söyleyim erkek 9. Sınıf göstermiyor daha büyük gibi kız da 11 göstermiyor minyon tip sizce ikisi olur mu
11. Sınıf kız ile 9. Sınıf erkeğin çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla