Araba sürerken sevgiliniz elinizi tutmak istese izin verir misiniz?


Arabayı ben kullanmıyorsam... :)
Bence güzel olurdu... ama yine de sevgilimle yapmak istediklerim arasında değil... eşimle yapmak istediklerim listesinde...
Güzel birşey bu izin verirdim ama konsantre olamazki. kaza yaparız :)
Ellerimi vermezdim ama başını göğsüme yaslayıp saçlarının kokusunu duya duya araba kullanmaya devam ederdim
Tabikide diğer elimle vites değiştirmeye özen gösteririm hatta
Ne güzel
Bencede
Mutlu olur msn
Olurum tabikide sevdiğim bir insanla yaptığım her şeyden mutlu olurum hanı basit olabilir küçük olabılır ama beraber yapılan her şey özeldir
Ne güzel söyledin
Teşekkür ederim
Cevap
23Cevap
Kesinlikle hosuma gider. Eski sevgilim arada bir oper ve sacimida oksardi
Yanımdaki escort bile olduğunda tutmayı severim hatta omzuma yaslanmasi harika ara sıra elini de operim
Hayir cunku kazaya sebebiyet verebilir. Ayrica direksiyonu 2 elle tutmak gerekir
Arabayi o kullanıyorsa tutsun ben kullanıyorsam olmaz dikkatim dağılır kaza yapariz
@sjfsdf biliyorum tabiki
@sjfsdf ne alaka
@sjfsdf cok güvenmeyin kendinize büyük kazaları araba kullanmayı ıyi bilen insanlar yapiyo genelde erkekler
tutarım, niye tutmayayım. öperim de. :
Mutlu olur musun
Ne güzel anlattın canm çekti
Yaa çok tatlı bir hayal 😍
Ölüme gidelim dedinde mazot mu yok dedik gülüm :D
Güzeldi bu 😀
Ne romantik birisin sen
Bu bir hastalık değil armağan
Yapma ya 😞
tutmak isterdim ama arabam manuel vitesi kim değiştirecek?
Eski sevgilimin gogsune yaslanirdim öyle yolculuk ederdik ❣
Tutarım hatta arada bir öpsün isterim
Mutlu olur musun
Olurum
Sen de onu öper misin
Evet
Tutsun ❤️ Hoşuma gider.
Direksiyonuna güveniyorsam sorun olmaz
Bı dk canım otomatik sürüş moduna aliyim 🤣
Gayet normal birşey bu
Sen hala elde misin. Millet nelerin peşinde
Tutabilir sıkıntı yok
Elimi hemen vitese atardım 😂
El az bile kalır aklımda fantezi var.
genelde tutuyorlar zaten..
Olmaz hobim var vitesi tutmam lazım
Boynumu öpse daha iyi olur.
elimi veririm neden tepki veriyim😎
arabam yok
Evet
İzin verirdim tabiki
Veririö
Otomatikse evet
Hoşuma gider :)
Tutsunn ❤
Tutma derim
Olsa tutmak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar