Eski sevgili ile bir barışıp sonra küsmek sonra yine barışmak dengesizlik mi?

Eski sevgilimle aynı işyerindeyiz. Konuşmuyorduk ayrıldığımızdan ber. Sonra bir aracı bizi barıştırdı. Arkadaş kalmaya karar verdik. İlk başlar iyiydi aramız. Ama bir müddet soğuk davrandı. Sonra istemiyor herhalde dedim. Bıraktım ben de. Bir müddet sonra hiçbişi olmamış gibi gelip konuşmaya çalıştı. Neden böyle dengesiz davranıyor olabilir?
Eski sevgili ile bir barışıp sonra küsmek sonra yine barışmak dengesizlik mi?
Cevapla