1) Yüzü güzel ve tatlı, fit neşeli ve ahlaklı , doktor kız , Ama boyu 1.57 ... Bu minyon doktor kız mı?
2) Uzun boylu manken gibi güze yüzlü l ama doktor olmayan, daha rahat yaşayan kız mı?
Hangisi ile evlenirdiniz?
Bıriyle evlenmek istersek mesleğine veya şeklıne göre değil sevgisine, dürüstlüğüne, gülüşündeki samimiyetı ve sıcaklığına, aynı yastığa baş koyduğunda bir ömrü onunla huzurlu yaşabilceğine inandğımız biri olmalı.
gerci şu zamanda öleside pek kalmadı o yuzden hala bekarım :)
hahah soruya bak ya kıyamam sana sen boyunu mu takıyosun ponçiik :D kısa boylu kızlar daha güzel oluyor merak etme. uzun boylu kızlar iticidir :) ben 180 im. en fazla 165 diyorum.
😂😂😂Bir çocuğa göz diktim... Rakiplerim uzun boylu kızlar 😒😒😂😂
çocuğa kalmış o zaman :D hanginizi seçerse
bir ton özelliğim var, uzun boylu kapatmıyor mu? 😊 😂
zeki bir erkek güzeli değil , kendi mutlu edecek kadını seçer..
Şimdi tamam zaten herkes evlilik yaparken kendimi mutlu edecek aşık olacağı kişiyi seçer.. Yani kişilik ve uyum gerekir zaten.. Ama sadece kişilik yetmiyor ki.. Yani kız içinde sadece kişilikli uyumlu bir erkek olması yetmez.. Herşeyden biraz.. Öyle değil mi?
evet.
Tabi doğru diyorsun, bu işler hesap kitap değil nasip. Önemli olan mutlu olmak.. Allah herkesin gönlüne göre versin 😊
Amin :)
Kısa olan kız Megan Fox ya da Scarlett Johansson ise durum değişebilir
ama onun dışında, Adriana Lima gibi bir kızın yanında kimsenin şansı yoktur, bence. :)
Çok mantıklı bir cevap... Sadece uzun boylu değil bir de andriana lima gibi ise doğru kimsenin şansı olmaz... Ben bile andriana lima gibi kızlara hayranlıkla bakıyorum çok şükür sayıları az... 😂😂😂😂... kısa kızda scarlett gibi ise yine çok kişiyi geçer..
Doktoru seçe mantık evliliği, manken gibi olanı seçen aşk evliliği yapmış olur
Cevap
21Cevap
doktor olmasını özellikle vurgulamasan gözü kapalı bir şekilde minyon kız diyebilirdim ama kendini mesleğiyle ya da aylık kazancıyla ön plana çıkaran insanları sevmem
Hiç biri ;
kız milletini gerçekten anlamıyorum nasıl bir kıyaslamadır bu :/
Bir çocuğa göz diktim... Rakiplerim uzun boylu kızlar 😒😒😂😂
Doktor kız hastahanede çalışan hemşrire olsun Doktor olsun cok azgın oluyo 😁😁😁herhalde de sürekli hasta stresinden artık rahatlama ihtiyacı duyuyorlar sürekli
İkisi ile de evlenmem.
Mümkünse ikisi nide vur kaç yapardım
Doktorluk fiziki özelliği belirleyen bir kriter mi oldu artık
Birinciyi çok övmüşsün belli ki sensin. Kendini övdüğün için diğer kızla evlenirdim
Minyon oldugum icin minyonu seciyorum
🙌 yaşasın minyon kızlar
Doktor kız bunları ne yapsın allah aşkına😃
Sjsjs bu nasıl soru la..
erkek olsaydım 1 numaralı kızı alırdım
157 yanımda kısa kalır.😉
Zaten fotodaki sensen, bir doktor kız ile evlenme şansın yok 😂😂😂
Kapak fotodaki
Ahaahaa, akıllı olduğuma dair diplomam var 😂 😂... Aman neyse Allâh herkesin gönlüne göre versin
1. Geyik yapıyoruz burda yani özel hayat ayrı muhabbet ayrı, .. İş hastane ayrı iş ciddidir.. Dışarıda Muhabbet geyiktir ciddi değildir..
2. Doktor olmayan birinin hastalıkla ilgili tavsiyesi önemli değildir çünkü bu konuda eğitim almamış ve uzman değildir.. Teşhis koyan taraf doktordur bir doktorun birine psikiyatri hastası demesinin önemi var, ... Teşhis koyar, ilaç yazar, daha uzman bir doktora yönlendirme yetkim var... Yani teşhis koyan taraf benim
3. Aç internette bak yapılan araştırma doktorlar ortalama ıq kaçmış... yüksek? 😊
Yani bir doktora aklın kısa diyemezsin.. Ve doktor olmadan kimseye teşhis koyamazsın...
Ama bir doktor sana teşhis koyabilir,
Sen görün, senin var..
Doktor olsun olmasın minyonsa candır
doktor olan kızı alırlar parasını yemek için
Doktor kız da enayi değil, en az kendi kadar kazanan adama bakar
Ben minyon severim dokor olmasının bir önemi yok
Bu dokor. kiz senmisn canım :)
doktor olmayan uzun boylu kız
Neden?
boyu uzun çünkü
Doktor kız da zeki 😂
yüzünü görmem gerek
Neyse fotodaki sensen zaten doktor kız da seni almaz 😂
çokta s1kmde ya cücüye bak mk 😀
Umrunda olmayan halin bu mu? 😂😂😂😂...
s1kt1t cüce işim olmaz senle
Bence çoğu kızın senle işi olmaz
😂😂😂
😀 ok kezocuk 😘
Bu kabalıkla, seviyesizlikle özelikle hiç bir kız seni almaz...
hahaha almasın lan kız mı yok bana kezbanım sen kafanı yorma 😂😘
Evet kız yok sana 😂😂😂... ileride tek kalırsan şu aklına gelsin , önce o konuşma şeklini düzelt
Tek başına ne boy ne doktorluk yetmez.. Zaten bazı uzun boylu kişilerde gördüm kabalar.. Yani iyi özelliklerin yanına.. Kişilik de eklemek lazım ki yetsin
kaba biri değilim normalde ama yazma şeklin çok itici
Açıkcası evleneceğim kızın mesleğine göre seçmem
Doktor olan , çalışmama gerekte kalmaz.
Doktor kız En az kendi kadar kazanan birine bakar değil mi? keriz mi var?
Kısa boylular hep öndedir
Doktor
bu ne yaa
Bir çocuğa göz diktim, rakiplerim uzun boylu kızlar 😒😂
Sen hangisisin?
Doktorla evlenirdim.
2 numara
Neden?
Dr beni napsin
Minyonlar candır
1 numara
Sen daha güzelsin
minyon iyidire :)
2. Kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar