Sevgilim 4 ay önce çenemi sıkmıştı dün de kolumu tutup beni itti? Ayrılmalı miyim? Ilerde şiddet uygular mi?

Sonra özür dileri çok pişman oldu. Ama bu 2 oldu? Sizin görüşünüz ne?
Sevgilim 4 ay önce çenemi sıkmıştı dün de kolumu tutup beni itti? Ayrılmalı miyim? Ilerde şiddet uygular mi?
Cevapla