1. Yilimizda sevgilim bişey yapmadı detayı okur musunuz?

Bugün sevgilimle birinci yılımızdı ben yazdan beri ne hediye yapsam diye düşündüm hem manevi değeri yüksek hem maddi değeri yüksek çok güzel hediyeler yaptım aldım bugün yedik içtik eğlendik sonra hediyesini verdim çok beğendi çok duygulandi ama gel görki o bana bişey almamış en azından bu çiçek alsaydı dimi ama bir güle bile razıyım.. Neyse bende çok düşündüm ne alsam diye yüzük alacaktım neyse beraber gidip beğeniriz diye almadım dedi çiçek alacaktım solup gider diye almadım dedi sonra ben ona söylemiştim bot Alicam diye onu düşündüm sana bot almayı ama annem de oğlum belki beğenmez gidin beraber bakın beğenin dedi yarın gidip beğenir alırız dedi ama ne anlamı kaldı ki değil mi bugün vermeyince... Ben annemle yazdan beri uğraşıyorum ona hediye yapmak için düşündüm biseyler yaptım beni çok sevdiğini çok değer verdiğini her zaman söyler hissediyorum da ama böyle olunca üzüldüm biraz sizce haksız mıyım?
1. Yilimizda sevgilim bişey yapmadı detayı okur musunuz?
Cevapla