3 senelik bir ilişkim var arkadaşlar 1 senelik nişanlıyım ama gelin görün ki bu ilişkinin içinde sevgiliyken 3 kere ayrılma bunları karşı taraftaki arkadaş yaptı nişanlıyken 2 kere nişan atma gibi bir teşebüste bulundum. Sebep ne diye sorarsınız eğer ilgisizlik, sorumsuzluk, umursamamazlık, değer vermiyor. 3 ay buluşmasan niye buluşmuyoruz demez. Hiç bir yakınlık göremiyorum varsa yoksa arkadaşları başka hiç bişeyi görmüyor.
Kendi gelip evlenmek istedi şimdi hiç bişey için çaba mücadele göstermiyor. Şİmdi bu insanla ömür geçer mi akıl verin?
Kendi gelip evlenmek istedi şimdi hiç bişey için çaba mücadele göstermiyor. Şİmdi bu insanla ömür geçer mi akıl verin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar