Birisi bana merhaba yazdı beni gördüğü zaman bakıyordu zaten bende instagramdan cevap vercektim sonra baktım ki karşıdan mesajı silmiş sonra ben dayanamayıp 3 gün sonra bir şey sorabilir miyim bana geçen gün bir şey yazdın mı yanlış mı gördüm dedim valla hatırlamıyorum dedi bende tamam kusura bakma dedim sorun değil konuşmak istersen konuşabiliriz dedi ama ben kestirip attım sizce gerçekten konuşmak istedi mi yoksa beni kirmamak için falan mı söyledi bunu? Onu uzun zamandır beğeniyorum oysaki 4 yıl sonra beklediğim bir mesajdı bu ama yalan söyleyip örtmesi beni üzdü bir de abimle çok samimi olmasalar da birbirlerini tanıyorlar onun etkisi olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce arkadaşlar çok önemli benim için
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar