Bir erkeğin sürekli araması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Flörtüm var ve kendisiyle bütün gün konuşuyorum neredeyse. Hep o beni arıyor, konuşmanın üstünden 4-5 saat geçiyor, beni defalarca arıyor. Her gün saatlerce konuşuyoruz telefonda. Siz erkekler, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi merak ediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımcı olun, lütfen beyler
Bir erkeğin sürekli araması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla