Oturup kısmetini beklemek mi lazım yoksa deneye deneye aramak mı?

Ben hiç aramadım bu zamana kadar gururum çok bir kız ağır olmalı bana kalırsa her ışığa koşmamalı... Fakat son zqmanlarda yaşıt arkadaşlarıma bakıyorum da kazandığımı sanırken onlar kazanmış sanki gibi geliyor yalnızım bu zamanan kadar beni sevip önemseyen bir erkek olmadı

Aşmalıyım bunu dedim soğukluğumu indireyim dedim bu seferde kullanmaya çalışıyorlar
O kadar yabancıyım ki bu işlere sanki bu konuda çabaladıkça kirleniyor gibi hissediyorum kendimi benim karakterim değil çünkü farklı rollere bürünüyorum gibi karakterimden taviz verdikçe de kendime saygım kalmıyor

Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim içim konuşmak tanımak deneme oluyor arkadaşlar. Farklı anlayanlar içim yazıyorum bunu.. Şayet bu zamana kadar tanımadım bile kimseyi..

ama bazı kendini bilmezler kendileri farklı anlamda denemişler belli benim kelamımı da öyle algılıyor kişi kendinden bilir işi...

Oturup kısmetini beklemek mi lazım yoksa deneye deneye aramak mı?
Cevapla