Allam yarabbim benim kafa yine gitti ☹️ Ama bir görseniz bir insan bu kadar mı güzel, sevimli olur. ? Hele o gülüşü yok mu beni benden alıyor. O bakışları beni yaktı 🧐Yazıştığımız Mesajları okuyup okuyup duruyorum kafayı yemek üzereyim 🤨 her gece hoşlandığım beye olan hislerime bir süre katlanmak zorunda olduğunuz için kusura bakmayın 😕😐#Huzur
Onunla yazıştığım mesajları tekrar tekrar okuyup aptal gibi sırıtmakta sevdaya dahil mi?
Ben de sana bir şey anlatayım mı? Dün rüyamda 2 sene önce ayrıldığım hayatımın aşkını gördüm. Rüyamda bana mesaj yazıyordu, kalbim nasıl ısındı biliyor musun, ne kadar güzel bir histi. Rüyada farkındayım aslında ayrı olduğumuzun ama çok güzel şeyler söylüyordu. Uyanınca fark ettim ki, birbirimiz için birer ölüyüz artık.
Ayy her ruyamda sevgilim oluyor sen dusun onu ne kadar düşünüyorum gün içinde Ve hep mutlu kalkıyorum ruyamda gördüğümde:)) hatta gece onunla konustuysam da mutlu uyanıyorum, o hayatimdayken huzurlu hissediyorum Allam ne kadar seviyormuşum:)))
Iste o askin en guzel yani ya... Onu ozledim ben ya. Ama sevemiyorum kimseyi. Afeti devran bile gorsem yok abi kalbim o pir piri etmiyor. Aski ozledim ya. Platonik olani bile...
Bu ona olan sevgin. Bnde de var. İnsanın sevdiği insandan mesaj alınca gözlerinin içinin gülmesi sonra yüzündeki tebessüm o mesajları tekrar tekrar okumak gerçek sevgi ve aşk
Yasin gereği böylesin Yasin ilerledikce bir odundan farkin kalmicak çünkü gelen becerecek giden becerecek duygularını 28 yaşında bir kadın olarak söylüyorum bunu sana gaddarlasacaksin sevgiye aşka
Mesajları okuyup okuyup aptal gibi sırıtıyorsun demek. Ezikçe düşülen bu durum ve tabi elinde olmadan, sonunda üzüyor. Bu da bir daha aşık olmadan önce 2 defa düşünmen gerektiği ipucunu veriyor.
En İyi Cevaplar