Onunla yazıştığım mesajları tekrar tekrar okuyup aptal gibi sırıtmakta sevdaya dahil mi?

Allam yarabbim benim kafa yine gitti ☹️ Ama bir görseniz bir insan bu kadar mı güzel, sevimli olur. ? Hele o gülüşü yok mu beni benden alıyor. O bakışları beni yaktı 🧐Yazıştığımız Mesajları okuyup okuyup duruyorum kafayı yemek üzereyim 🤨 her gece hoşlandığım beye olan hislerime bir süre katlanmak zorunda olduğunuz için kusura bakmayın 😕😐
Onunla yazıştığım mesajları tekrar tekrar okuyup aptal gibi sırıtmakta sevdaya dahil mi?
#Huzur
Onunla yazıştığım mesajları tekrar tekrar okuyup aptal gibi sırıtmakta sevdaya dahil mi?
Cevapla