Ya ben çok seviyorum gerçekten yapamıyorum ya yakın zamanda bir ölüm acısı yaşadım bana baş sağlığı diledi arkadaşımın instasından yazdım ona sonra akşam bana mesaj attı başkalarından benim hakkımda bir şeyler öğrenmek yerine bana yaz ben sana her şeyi söylerim dedi ama bidaha olmas diyor ben de her şeyi bitirdin diyorum belki bitmemiştir diyo okullar açılıyo kız kankası hiç yok ama olabilir diye korkuyorum onu çok seviyorum. Son kez her şey bitti mi diye sordum bilmiyorum diyor bir garip. O kadar yaşanmışlık varya Çok aşığım gerçekten 2 sene oldu ve onu her şeyden çok seviyorum ama onun bana karşı sevgisinin bittiğini düşünüyorum şu an konuşmuyoruz instagramına kız eklememiş ilk sinemaya gittiğimiz filmde oynayan kadını takipe almış benin uyuz olduğumu bildiği halde acaba beni uyuz etmek için mi yapıyor? Gerçekten her şeyden bir umut çıkarıyorum ama gerçekten bir insan ne kadar çok sevebilirse ben onu o kadar çok seviyorum ya Siz erkekler neden sizi çok seven birini bırakırsınız anlamıyorum ya
E. Ö❤️
E. Ö❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar