Sevgilim aşkım dememi sevmiyor. Yok mu iltifat konusunda fikri olan?

Aşkım deyim diyorum, yapmacık geliyor diyor
Bitanem deyim diyorum, sanki bir teyze küçük bir kıza sesleniyomuş gibi geliyor diyo
Canım deyim diyorum, bir kız grubunda sevmedikleri birine diyolarmış gibi geliyor diyor
Dünyam deyim diyorum, onu da beğenmedim diyor
(Sevgili olmadan önce bir lakap olarak tatlıcı diyordum) Tatlıcı deyim diyorum, artık arkadaş değiliz diyor
E ne dicem sana diyorum, ismimi kullanabilirsin diyor
yok mu bir fikri olan güzel bir iltifat falan
(Çiçeğim böceğim de sevmiyormuş)
Sevgilim aşkım dememi sevmiyor. Yok mu iltifat konusunda fikri olan?
Cevapla