Dostum aşk geç kalanı affetmez 😀 sıcaklığı hissettiğin an harekete geç. leziz bir yemeği soğumuş halde tok karna yemek gibi bu işleri uzatmak Benden söylemesi
Ben bildiğin yontulmamış odunum.. Ne aşıık olurum, ne de aşık etmeyi becerebilirim. Tansiyon aletini getirin, sinirlerim bozuldu... Ağlıcam, mendil verin hele!
Aynı iddiayı Avrupa erkeklerine karşı da yapıyorlar mı. Yurdum abazasına bakarsak telefonda konuşurken kız sesiyle 30 dkya aşık ederim ben onları. Bunların iddiasından çok daha iyi benim iddiam😀
Estetikle bile biseye benzemiyorlar anlamiyorumki neye guvenerek boyle soylediklerini. ayrica aşk ilk bakışta da olabilecek bir şey. Gunler haftalar gerekmez
Komik , gereksiz açıklamalar. Çok mu özgüvenli olunuyor böyle söyleyince.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunlara bu özgüven ünlü oldukları için mi geliyor? Yoksa açık, seviş fotoğraf paylaşmanın vermiş olduğu özgüven mi? Ayrıca her erkeği aşık ederler ama Adam olanı edemezler ;)
En İyi Cevaplar