2 bin kişiyle yapılan araştırma sonucu: Romantizmin bitip partnerinizin yanında 'gaz çıkarmak', kapı açıkken tuvalete gitmek' 'ağzın kokuyor demek' gibi her şeyi rahat rahat yapmak için gereken süre 11 ay 24 gün.
Çok saçma ve kendisine saygısı olmalı önce insanın.. Aynı evde yaşamak ya da birlikte olmak için çokda rahat olmak gerekmiyor.. Rahatsızlık veren durumlar 1. Gün neyse 10. Senede aynıdır.. Mecburi durumlar hastalık vs dışında hiçbirşeyi kişilerin bu kadar saygısız davranmaya hakkı yoktur.. Seçenekleri okurken bile o araştırma ya ortak olan kişilerden görmeden tiksindim
Bencede yüz göz olmamak en iyisi. O kadar romantik dakikalar yaşadığınız ve zihninizde bambaşka bir yere koyduğunuz insanın kuru fasulye yedikten sonra yellenmesi... Bilemiyorum altan
Bunun bir süresi yok, insanların aralarındaki ilişkiler "zaman" kavramıyla gelişmez, aksine "yaşadıkları" şeylerle gelişir. Bu yaşadıkları şeylerle birbirlerine karşı samimiyet köprülerini kurar ve güçlendirirler.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kapı açıkken tuvalete girmek nedir ya ben evde kimse olmadığı zaman bile kapatıyorum, gaz çıkarmak, kapı açık tuvalete girmek filan yanındaki insana saygısızlık bence, ben evli bile olsam bu tür şeylerden hoşlanmam
Gaz çıkarmak? kapı açıkken tuvalete gitmek? bunlar bildiğin kroluk\kezbanlık mevzuları. Ben yanlızken bile bunları yapmıyorum başkasının yanında mı yapıcam :D yapanlar çok iğrençsiniz.
Aşağı yukarı bir yıl. Bir yıl tabiki birinin yanında doğal davranmanız için yeterli bir süre olabilir ama bilemiyorum bence bunları yapmak biraz ilişkiyi yıpratır gibi
Şu an o yaşlardaki insanlar gözüme çocuk gibi geliyor😂 yani şimdiki aklıma göre erkenmiş. Ama o zamanki aklım geç bile kaldık diyordu😂 Ama asla pişman değilim çok severek evlendik hala da elhamdülillah süperiz😊
En İyi Cevaplar