Minimum ayda 1 fotoğraf paylaşan adam, nişanlandıktan sonra paylaşmıyor.
Nişan fotoğrafını paylaştı sonra ne kendi ne de kızla fotoğraf atmadı. Neden sizce?
Nişan fotoğrafını paylaştı sonra ne kendi ne de kızla fotoğraf atmadı. Neden sizce?
Göstermek istemiyordur sevdiğini, en kötü ihtimal de; nişanlı olduğunu belli etmek istemiyordur. Bir arkadaşımın başına gelmişti. Şüpheleniyorduk neden beraber fotoğrafınızı paylaşmıyor falan diye soruyorduk, pislik meğer başka kızlarla yazışıyormuş. Her erkek aynı değil tabi, allah iyileriyle karşılaştırsın.
Nazar filan değer diye korkuyor olabilir mı iş artık temelli ciddi ya
Her şey de bir sebep aramaya gerek yok. Belki canı istemiyordur? Benim de sosyal hesaplarım var. Paylaştığım fotoğraf sayısı 1-2.
bu yargı foto paylaşmayan insanlar için geçerli
O zaman sebebini araştırıp bulmak sana kalmış.
şu an yaptığım ne?
şu an yaptığın araştırmak değil. Araştırmaktan kastım kendisine sormak, takip etmek ve beklemek. Buradakiler hurafeler dışında bir şey söyleyemez maalesef.
araştırmak direk ona sormak mı?😀
Evet.
araştırma mantığın ilginç 🤣😀
Ona sormak derken anlayacağını düşünmüştüm.
tühhh anlamadım zeka yetmezliği naparsın😁
ne tavsiye edersin
Antidepresan kullanmanı.
hangi vasıfla öneriyorsun😃
Tavsiye istediğin kişi vasfıyla.
antidepresan önermek için vasfının olması gerekir
tavsiye olarak ağır ilaç önermek de ayrı bir ironik kafa anlaşılan
Hahahaha
Kullanırsan sana iyi geleceğine eminim.
Sanane arkadaşım. Milletin özel hayatı. Ne ilgileniyorsunuz
ilgi değil genç olayın başka boyutundadın
Cevap
4Cevap
Tam mal a. K ya cidden böyle erkekler köprüden atlasın ne fotoğraf ne hikâye yoksa
atlasın😀😃
Peki bende sana kısa bir soru kardeşim :) gerçekçi ol lütfen kır beni ama yeterki gerçekçi ol lütfen :) kardeşim :) sarı gömlekli profil fotoğrafıma tıklayıp büyütüp bakar mısın rica etsem tipim nasıl sence :) ?
Özelini paylaşmak istemiyordur nazara gelmemek için.
La bir insan niye foto atar allahını seversen 😂 ben hiç atmıyorum gereksiz galeride dursun aç aç bak
Nazar degmesin diye🤣
seninkinde sorun var bence heps paylaşıyor
benimki değil😀
Komple sosyal medyayı silsenize ya nişanlanınca
kendileri bilir😃😀
Ben olsam bende paylaşmam, sevmiyorum.
ama sen normalde paylaşıyor olsan bu durumda paylaşmıyorsan?
Erkekler genel olarak sevmiyo ama..
Peki bende sana kısa bir soru kardeşim :) gerçekçi ol lütfen kır beni ama yeterki gerçekçi ol lütfen :) kardeşim :) sarı gömlekli profil fotoğrafıma tıklayıp büyütüp bakar mısın rica etsem tipim nasıl sence :) ? @pandorax1
Sevmiyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar