
Ah! Şu gurur engeli yok mu, sevenlerin önünde dağ gibi durur! Sonra nasıl bir bahane bulsam da arasam diye kara kara düşünür, olmadık mesajlarından pişman olur insan da iş de işten geçmiş olur...
Özledim demek size göre zor mu?

Bazi engeller var ki... gururu da geride birakir. Yapacak gururun bile olamaz ama yol kapalidir. Degil ozledim diye bagirmak.. ozleyemezsin bile. Engellersin zorla icindeki o duyguyu. Cunku gozunu acmissindir. O kayaya carpmissindir Ve artik sadece bildigin şudur--- o sana yasak!!! Hic bir duygu hissetmeye hakkin yoktur. gurur da istedigi kadar fink atsin artik..
Çok özledim desem;
Herşey gene eskisi gibi olur mu?
Olmaz olmuyor da bazı engeller aşılamıyor uzaktan sessiz sessiz özlemeye devam : )
Cevap
0Cevap
Duygularımı saklamaya gerek duymam. Özlersem de, seversem de, kızarsam da bunu belli ederim. Söylerim...
Yıllar sonra bir gün seni anarsam kulakların değil kalbin çınlasın..
#Bollywood9
Hayır ihanet olmadıktan sonra özledim seni demek için cekinmem. Aşkta gurur olmaz
Özledim desem karşıdakinin kulağı çınlar mı beni anar mı istemsiz?🤔
Öyle bir şey olmuyorsa özledim diye bağırmamın da anlamı olmuyor
Seviyırsan çık karşısına bağır niye acı çekiyon aşk zor kazanılan bir duygu
Gayet insani bir duygu derim tabi.
Hak etmeyen birini özlediysen , zor.
Gurur olmamali ama gurursuzda olmamali insan..
Ölesiye gurur var bende.
Sebebim olacak.
Kimi 😄😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar