Çok özledim ! diye bağırsan içine nasıl bir su serpilecek haberin yok! Ama olur mu, kim aşk acısı çekecek o zaman?

Çok özledim ! diye bağırsan içine nasıl bir su serpilecek haberin yok! Ama olur mu, kim aşk acısı çekecek o zaman?


Ah! Şu gurur engeli yok mu, sevenlerin önünde dağ gibi durur! Sonra nasıl bir bahane bulsam da arasam diye kara kara düşünür, olmadık mesajlarından pişman olur insan da iş de işten geçmiş olur...

Özledim demek size göre zor mu?
Çok özledim ! diye bağırsan içine nasıl bir su serpilecek haberin yok! Ama olur mu, kim aşk acısı çekecek o zaman?
Cevapla