Eşim izin verirmi sevgili yapmama acaba? Ne oalcak ki sanki onun olmıcak sanki hiç aldatmicak haksızlık olmaz hem demi?


Açıkçası bende senin mantığınla düşünüyorum benim için bir sakıncası yok gizli gizli yapmaktansa bilmeyi tercih eder anlayış gösterirdim
tabi canım arada eve de davet edin yemeğe hatta kalırda arada
üşenirim hatırlatmaya. seçmesende canın sağolsun ya çokta şey etmiyorum :D
güzel para :D
Hahahaha olmaz tabiki bigün onla bigün bunla miss sjdjjsjd
işte her erkeğin hayalindeki kız :D:ASD:DA:
@blackeagle5589 Hahahaha dimi ama hayata azcık heyecan azcık farklılık azcık renk katmak lazım dhdhsjkfkslkf
😂😂😂
çok fazla renk katıp da rengarenk olmamak da lazım :D
@blackeagle5589 Hahahaha olsun farklı renklerin farklı farklı da güzelliği vardır görmeyelim mi yani bence görmeliyiz shxkskxmlsks😂😂
ciddi misiniz yoksa trolluyor musunuz beni :D
@blackeagle5589 şşş trol takılıyorum çaktırma sjskskxkskdkksks😂😂
@Müşkülpesenty tüh bende gercek sanmıstım ne güzel gaza gelicektim:D
@blackeagle5589 Hahahaha maalesef öyle biri değilim 😂😂 bir tane olsun benim olsun yeter bana
peki bakalım müşkülpesenty hanım :)))
O adamın eli ne öyle köpek sandım :
Hiç evlenme bence
Cevap
85Cevap
Verir tabi, hatta grup falan yapın..
Sende ona verirsin gadasi
Bazılarınız ütopyada yaşıyor
O seçenek asla mümkün olmayacak cicim
Açık saçık aldatmak bir tek erkeklere mahsustur
Size bir şey dememe gerek yok
Çünkü zaten erkekten habersiz her türlü aldatıyorsunuz
İşte bu gizli aldatmalarınız asla açık seçik olmayacak
Sizde o lüks yok
Gizliden gizliye devam
Fazla çılgınsınız he yaşayın hayati bidaha mi gelecen dunyayaaa😂
aynen öyle be ya, koy gtne rahman gitsin :D
Bu s, alak sorularınızla erkeklerin tüm kızları aynı kefeye koymasına sebep oluyorsun, senin gbi ruhu fahişeylr benim gbi sadık bir insanı aynı sanıyolar.
👏🏻👏🏻
Fotoğraftakini kurt adam sandım ilk başta :D Sorduğun soruya gelince saçmalama diyebilirim.
İşte evlenilmeyecek kadın.. görüyorsunuz.. hep sorulur.. işte bu o
Bunu soran kisi heyyy!
Sana diyorum ne ictin kafanmi guzel
Torbacının numarasını verirmisin? Ruh hastasımısın kızım sen evlenme madem. Böyle ahlaksızlar bide çoluk çocuğa karışıyo ya ahhh ülkemin hali...
oha bu kadar ahlaksızlık olmaz evlendiğin zaman sevgili yapmak nedir
. Eşine iyi bir cila ve bez alırsın o da sana alır, soğuk gecelerde birbirinizin boynuzlarını parlatırsınız. yahutta 4 lü grup takılırsınız.
Allah beni senin gibi pisliklerden korusun inşAllah
Amin 1000 kere amin
Sizler varya sizler lanet olsun sizlere. Şeytan sizle gurur duyduğu gibi kibiri yüzünden de kıskanıyodur.
Onun hakkında bu düşünceye sahipsen neden evleniyorsun? Gerçekten delirmişsin.
farkli ten ve tat pesindeysen evlenmeyi niye dusumuyosun ya pezevenkle evlenceksin ya da güzel kardeşim tercih senin
Yıl 2018 oldu artik comar olmaya gerek yok bence ne var evlendik diye sevgilimiz de mi olmayacak
@SılaAktuğ bak görüyor musun, benimle aynı fikirde olanda varmış :D
@SılaAktuğ sustum sıla, sen delirme sakın :))))
haklısın bro :))) ama bunu kadın yapıyor farkında mısın, islamd erkeğin 4 eş almasından bahsediyor, gerçi o daha saçma, erkek daha 1 eşle başedemiyor 4 üyle başedebilecek zekada değil, ama kadın 4 erkekle bile idare eder, zeki varlık :D
@blackeagle5589 ayrımcılık yapmaya gerek yok cok eş iyidir yaşasın özgürlüx
:D :D
Yaa biraz ALLAH korkunuz olsun ya bu ne ahlaksizlik edebsizlik
öncelikle böyle bir soruyu sorma cesaretinde bulunduğunuz için sizi tebrik ediyorum :D herkes bunu gizliden sorabilirdi, siz cesaret gösterdiniz.. sorunuzun cevabına gelirse :D siz istedikten sonra izin vermicek eş yoktur herhalde :D
@SılaAktuğ sana baktım Sıla söyle :)
@SılaAktuğ evet destekliyorum , nede olsa eşi ben olmucam eşi düşünsün :D
@SılaAktuğ teşekkür ederim Sıla beni şımartıyorsun :))))
@SılaAktuğ eyv :) peki sizin gerçek görüşünüz nedir bu konuda cidden çok merak ettim?
@SılaAktuğ tsk ederim, olmaz olmaz yap dediğinde demek trolllemişsin , insan şaşırıyor tabi :D
Verir tabi. Sonra doğuracak çocuğun babası kim diye uğraşırsın yıllarca.
eskiler " Edep yahu..! " derdi böyle durumlarda bende diyeyim bari
7 kocalı hürmüz mü olmaya niyetlendin? yoksa grup fantazin mi var nedir olay çözemedim
Niye. evlenmek kelimesini boyle igrenc konulara alet ediyorlar
Trol bir soru herkes de ciddiye almış. O kadar da midesiz kimse yoktur.
Ozaman niye eş yapıyorsun... iki sevgili yap daha iyi...
Esin karizmatik biseye benziyor ama😂iyi sahiplenmis.
Parçalar valla seni de sevgilinide
İzin verirse geniş tabanlı bir güzel kardeşim olmalı
Tabiki izin verir buna izin vermeyen es de cok kisitliyordur abi
Müsterih ol izin verecektir elbette, fakat kıl tüy işlerini çözmek daha birincil bir olay.
Tabi ki sevgili yapabilir kendi oğlu onun sevgilisi biriciği zaten :)
Fazla iyi niyetlisin 😄
Bunu yapmayan kesim günümüz de azaldı ama bunu kabul eden eş ona ya maddi olarak bağımlıdır veya çıkar amaçlıdır
Erkek yapıyo diye o zaman git sokaklarda sürt adını çıkart
Gavatlık mı sen nasl bir şeysn esin izin verirse birde grup. yapin bagri
Istersen ciktigin kisiyle. cocukta yap ya ayip. olmasin esine yorma onu
Izin istemden yap bence hem izin vermzse adam degildir 😉
Şu dünyada sadece bayanlar olsaydı ne güzel olurdu. Bu kadar çileyi niye çekiyoz.
Genişliğin böylesi pasifik okyanusu sınırlarını bile aşar 😊
Usta naptınyaa vur dedik öldürdün
Gayet mantikli ve adil bir soru olmus.
nesi mantıklı anlatır mısınız :D
Senin gibi genişler yüzünden namussuzluk almış başını gidiyo ülkede
Eşin gavvat olursa neden olmasın..
Veririmiki? Verse ne olur o zaman.. Beraber kalalım derse üçünüz.
Beyın hıyar deılkı pzardan 2 kılo alayım sana kanks
İnsanoğlu nereye gidiyor 😂😂😂
Bari sen yapma be kanka kudurdunuz mu mk 😃😂
Kocan hatta AA aşk olsun canım yapmazsan darılırım der hatta
Sonra birlikte tatile gidin gezin kesin der
Bence ilk homosapien olarak mağaradan çikartirsa şanslı saymalisin kendini
Olmaz olmaz yap😄😄😄
olmaz olmaz yap diyo sanki kocası sen olucaksın :D neyin izni bu?
orası da doğru
Hayatımda daha kötü bir soru görmedim. Sevgilin varsa nasıl eşin olur. Eşin varsa sevgilin zaten olmamalı.
Ananı ziker bir dene istersen
Nasıl bir gavatla evlendiğine bağlı :)
ona söylemeden yaparsin tabi kimse bilmedikten sonra hic bir sey olmaz
İnşallah trolldür bu ne edepsizlik mk
Çok geniş görüşlü ise izin verebilir ki türkiye de bu kadar geniş görüşlü kişi sayısı çok az
Haklısın bu kafa ile devam et
@baharin_yazi2 teşekkür ederim
Bunları yazarken ne derece içmiştin sksjsksja
Ay canım sorun olmaz tabi
Soru sinir hücrelerimi yakıp kavurdu 😀
Öyle bir bey bulman lazım 😀
bey mi gey mi demek istediniz :D
Evet kesinlikle verir canım rahat ol sen 😊
Öyle birini bulmak lazim
taam ben izin veririm sibel :D
Tabi canım izin vermeyen adam gavattır ameke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar